"Жетони в поміч": Як кияни "залили" метрополітен ганьбою через збій в роботі е-квитка
Вранішній збій в роботі е-квитка у столичному метро, 8 листопада, викликав справжній шквал критики з боку пасажирів
Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на сторінку у Facebook столичного метрополітену.
Зокрема, пасажири метро залишили більше 300 відгуків щодо інформації про збій в роботі е-квитка.
Наприклад, деякі пасажири пишуть, що під час непрацюючої системи потрібно безкоштовно пропускати людей через турнікети.
Ще були ідеї просто показати е-квиток і за ним пройти через турнікет, який не працює.
Читайте також: Тріснули зуби об нові технології: Як чиновники "підмочили" тестування е-квитка у столичному транспорті
Проте найбільше пасажирів обурило те, що вони поповнюють е-квиток на 50 поїздок по 6,5 гривень кожна, а під час збою в роботі системи їм пропонують купувати жетони по вісім гривень.
До того ж кияни згадали, як керівництво метро постійно розповідає, що відмовиться від жетонів, але в таких випадках вони рятують саме метрополітен.
Та й загалом пасажири не розуміють, чому мають купувати жетони, якщо вони поповнюють картку і не зобов'язані возити із собою готівку для купівлі жетонів.
Нагадаємо, зранку, 8 листопада, через масштабний збій в роботі е-квитка стався колапс у метро.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ