"Жетони в поміч": Як кияни "залили" метрополітен ганьбою через збій в роботі е-квитка

Вранішній збій в роботі е-квитка у столичному метро, 8 листопада, викликав справжній шквал критики з боку пасажирів
 

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на сторінку у Facebook столичного метрополітену.

Зокрема, пасажири метро залишили більше 300 відгуків щодо інформації про збій в роботі е-квитка. 

Наприклад, деякі пасажири пишуть, що під час непрацюючої системи потрібно безкоштовно пропускати людей через турнікети. 

Ще були ідеї просто показати е-квиток і за ним пройти через турнікет, який не працює. 

Читайте також: Тріснули зуби об нові технології: Як чиновники "підмочили" тестування е-квитка у столичному транспорті

Проте найбільше пасажирів обурило те, що вони поповнюють е-квиток на 50 поїздок по 6,5 гривень кожна, а під час збою в роботі системи їм пропонують купувати жетони по вісім гривень. 

До того ж кияни згадали, як керівництво метро постійно розповідає, що відмовиться від жетонів, але в таких випадках вони рятують саме метрополітен. 

Та й загалом пасажири не розуміють, чому мають купувати жетони, якщо вони поповнюють картку і не зобов'язані возити із собою готівку для купівлі жетонів. 

Нагадаємо, зранку, 8 листопада, через масштабний збій в роботі е-квитка стався колапс у метро. 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ