Знову втомився: На оновленому Шулявському мості впали три стовпи

На оновленому мості на столичній Шулявці впали відразу три ліхтарні стовпи

Знову втомився: На оновленому Шулявськом…
скріншот відео "Київ Оперативний"

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на "Київ оперативний".

"На оновленому шляхопроводі впала одразу три стовпи освітлення.  Рух транспорту паралізовано у всі чотири сторони", – йдеться у повідомленні.

Довідка: Шулявський шляхопровід збудували у 1960-х роках. У 2000-х роках під ним сталося кілька пожеж.

А в 2013 році стан мосту визнавали аварійним.

27 лютого 2017 року в Києві міст частково обвалився. 

"Він втомився від часу, з одного боку. З іншого - це те, що були порушені норми експлуатації, під мостом стояли МАФи, де була пожежа. Це внаслідок порушення правил експлуатації", – прокоментував тоді руйнування моста мер Віталій Кличко.

Його слова "міст втомився" стали мемом в соцмережах і навіть потрапили у самоіронічну книгу Кличка.

Конкурс на визначення проєкту ремонту та сам ремонт супроводжувались низкою скандалів.

Для вибору підрядника КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" оголосило тендер, на який свої заявки подали чотири компанії, дві з яких не допустили до конкурсу.

Перемогла у тендері фірма "Північно-український будівельний альянс", яка входить до корпорації "Укрбуд" Максима Микитася.

За інформацією "Схем", офіційним власником компанії "Північно-український будівельний альянс" є Андрій Якусевич, який, згідно з сайтом Верховної Ради, – помічник народного депутата Максима Микитася. Поштова адреса фірми збігається з фактичною адресою компанії "Укрбуд Девелопмент". Сам Микитась вказував цю фірму у своїй власності у декларації за 2017 рік.

Реконструкція Шулявського моста почалася навесні 2019 року. Автомобільний рух по мосту було відновлено в кінці грудня 2019 року. Загальна вартість реконструкції розв'язки на початку робіт становила 830,12 млн грн, тривалість будівництва - 17 місяців. Пізніше влада Києва заявила про зростання вартості проекту через значні зміни до проектних рішеннях.

За даними Руху ЧЕСНО, вартість реконструкції шляхопроводу у 2020 році зросла до двох мільярдів гривень і може збільшуватися далі.

Нагадаємо, 10 грудня дороги Києва паралізували багатокілометрові затори, які виникли через дощ зі снігом, які одразу перетворилися на ожеледицю.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme