Як Кличко не втримався від спокуси заробити на маршрутках

Заяви мера Кличка про викорінення маршруток у столиці розходяться з діями столичної влади

Як Кличко не втримався від спокуси зароб…

У мерії столиці заявили, що з 28 листопада буде підвищена вартість проїзду у деяких маршрутках столиці, які перебувають на балансі "Київпастрансу".

Зокрема, тариф на проїзд підвищиться на 14 маршрутах. Десь до вартості поїздки додадуть 50 копійок, а десь і гривню.

З одного боку це не надто вдарить по гаманцях пасажирів, але таку ініціативу мерії треба розглядати під іншим кутом.

Ще минулого року мер Кличко пішов перевіреним шляхом своїх попередників і заявив, що Київ бере курс на викорінення маршрутних таксі, як громадського транспорту.

Натомість жовті буси-розвалюхи очільник Києва обіцяв замінити великими автобусами і тролейбусами.

Цей піар-хід Кличко використовував ще кілька разів, але й досі столицею ганяють добиті "Богдани", яким вже давно треба йти на "пенсію".

Більше того, влада Києва і не збирається боротися з цим ганебним явищем. Головною причиною підвищення вартості проїзду на 14 маршрутах є те, що у діючому тарифі відсутня складова оновлення рухомого складу.

Людською мовою це можна перевести так: підвищення тарифу дасть змогу накопичувати гроші на нові буси, якими потім замінять старі "Богдани" на вищезазначених маршрутах.

У "Київпастрансі" навіть зазначили, що якщо цього не зробити, то згодом комунальне підприємство взагалі може втратити свої позиції на ринку маршрутних перевезень.

Висновок: ні мер Кличко, ні його чиновники навіть не думають викорінювати маршрутки у столиці.

Навпаки, цей вид транспорту під крилом мерії буде тільки розвиватися, щоб конкурувати з приватними перевізниками.

Таким чином виходить, що очільник Києва, як і його попередники, не зміг втриматися від спокуси заробляти гроші на маршрутках.

Головна фішка цього виду транспорту – "живі" гроші, які, по суті, безконтрольно курсують усередині "Київрпастрансу". Порахувати ці кошти практично неможливо, адже водії маршруток зазвичай не видають квитки на проїзд, як у автобусах чи тролейбусах.

І це ще одна проблема, яку столична влада навіть не думає вирішувати.

Отже, незважаючи на заяви мера Кличка про боротьбу з маршрутками, їхня кількість буде навпаки тільки збільшуватися. Ніхто не буде спилювати фінансову гілку на якій сидить…

Все новости Киева читайте на Depo.Киев

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme