Кличко хоче в'їхати в мерське крісло на фекаліях
Жоден мер Києва так і не зміг добудувати головний колектор столиці, який збирає майже усі фекалії правого берега міста
- Киев
-
22 июля 2015 10:00
Історія будівництва дублюючої гілки головного колектора тягнеться майже 20 років.
Втім, через нестабільне фінансування вже десять років кияни сидять, як на пороховій бочці.
Прокладанням нового "фекалозбірника" займається "Київметробуд". За словами гендиректора цієї компанії Володимира Петренка, ще у 2005 році діючий колектор потрапив у державний реєстр екологічних і аварійно небезпечних об`єктів.
"Зараз вже не можна навіть людей запускати у діючий колектор для його обстеження, адже там у будь-який момент може усе обвалитися. Газова корозія, яку спричиняють агресивні стоки, роз`їла стінки колектора. Там в деяких місцях навіть глина проглядається", - каже Петренко.
Вердикт спеціалістів одностайний - у будь-який момент може трапитися екологічна катастрофа через прорив повністю зношених комунікацій.
"Просто не буде куди скидати усі стоки з правобережної частини міста, - каже гендиректор "Київметробуду". - Схожа ситуація була з Дарницьким колектором на лівому березі, коли його прорвало. Тоді стоки скидали у Дніпро і незабаром у річці зафіксували паличку холери. А колектор в Дарниці - то квіточки у порівнянні з аварійним правобережним колектором, адже він викидає 8 кубометрів стоків за секунду".
Втім, вже протягом багатьох років чиновники з мерії, по суті, закривають очі на цю проблему, адже вона знаходиться не на поверхні, а глибоко під землею - ділянки діючого колектора закладені на глибині від 20 до 70 метрів.
Новий колектор зводиться практично паралельно діючому і його довжина складе майже 10 км. За словами Володимира Петренка, будівництво розбито на три черги. Перша - в районі НСК "Олімпійський". Друга черга - від стадіону до вулиці Глибочицької. Третя черга - від вулиці Глибочицької до вулиці Фрунзе в районі стадіону "Спартак".
Загальна вартість будівництва колектора складає більше 1 млрд. гривень.
"Для завершення робіт потрібно ще 670 мільйонів", - каже Володимир Петренко.
Втім, незважаючи на серйозну загрозу екологічної катастрофи, мер Кличко і його команда не поспішають вирішувати цю проблему. На продовження робіт зі зведення нового колектора з бюджету Києва виділено 40 млн. гривень, а це лише 16 частина від потрібної суми.
Слід додати, що минулого року на будівництво колектора зі столичного бюджету не виділили ані копійки. Більше того, перші шість місяців поточного року керівництво столиці теж не турбувалося про долю об`єкту від якого залежить функціонування міста.
А 40 мільйонів, які столична влада дала цього місяця, дивним чином збіглися у часі з початком широкомасштабної передвиборчої кампанії, яку розгорнув Віталій Кличко, адже восени кияни знову будуть обирати мера.
Всі фото: kievcity.gov.ua
По суті, будівельники вимолюють гроші у чиновників на продовження робіт.
У "Київметробуді" сподіваються, що і Уряд виділить майже 160 млн. гривень, адже якщо аварійний колектор прорве, то постраждають мешканці усіх міст, що знаходяться за течію Дніпра нижче Києва.
"Начебто на наступний рік ще мають підкинути 240 млн. Якщо хоч таке фінансування буде, то є шанси у першому півріччі 2017 року ввести другу нитку колектора в експлуатацію і вирішити головний біль для Києва і для країни", - резюмує гендиректор "Київметробуду" Володимир Петренко.
Втім, чи буде чекати аварійний "фекалозбірник" до того часу поки не запустять його дублера, дуже велике питання. А в разі техногенної катастрофи чиновники, як завжди, будуть кивати один на одного.
Більше новин про життя Києва читайте на Київ.depo.ua.
Все новости Киева читайте на Depo.Киев
Все новости на одном канале в Google News
- 08:39В Киеве на следующей неделе откроются официальные елочные ярмарки: список адресов
- 07:01Из-за дроновой атаки вспыхнула детская поликлиника в Киеве
- 19:32В Киеве пройдет дискуссионная панель "Telegram войны в Украине: Как пережить кибербуллинг и сохранить компанию. Истории бизнеса и позиция государства"
- 13:03Специфика обслуживания фильтров для воды под мойку Актуально
- 15:06Кличко: 1 декабря откроют движение легковых автомобилей и пассажирского транспорта Подольским мостовым переходом
- 11:39В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в декабре
- 10:33Инсталляции до трех метров в высоту: В Киеве откроется тематический "Парк троллей"
- 09:01"УЗ" начинает продажу билетов на ряд новых поездов
- 12:42"Ты используешь оружие Путина – пропаганду", - Владимир Кличко ответил популярному ведущему США Джо Рогану насчет Украины
- 08:19Атака дронов: тревога в Киеве длилась более 5 часов
- 11:03В двух районах Киева ухудшилось состояние воздуха: основные показатели
- 19:31Кличко в день памяти жертв Голодомора: "Сегодняшняя война – это продолжение стремлений россии уничтожить Украину и украинцев"
- 20:33Favbet Foundation объявляет в Киеве набор на бесплатную секцию самбо для детей военнослужащих и ВПЛ ФОТО
- 19:13Военный рассказал, как Алла Ландар и ее фирма "Петр Великий" издеваются над памятью погибших
- 08:18"УЗ" добавляет новые рейсы по Украине: подробности
- 17:16Кличко передал батальону "Свобода" партию помощи от громады Киева ФОТО
- 13:56Помощь ветеранам: Киев будет дополнительно оплачивать изготовление протезов высокой функциональности и комфорта, - Кличко
- 21:19Почему модульная концепция бронежилетов важна в современной войне Актуально
- 18:52Кличко проверил работу городского Ситуационного центра противодействия угрозам и показал, как он работает