Кличко хоче виграти вибори на "фекальному піарі"

Жоден мер Києва так і не зміг добудувати головний колектор столиці, який збирає майже усі фекалії правого берега міста

Кличко хоче виграти вибори на "фекальном…

Історія будівництва дублюючої гілки головного колектора тягнеться майже 20 років.

Втім, через нестабільне фінансування вже десять років кияни сидять, як на пороховій бочці.

Прокладанням нового "фекалозбірника" займається "Київметробуд". За словами гендиректора цієї компанії Володимира Петренка, ще у 2005 році діючий колектор потрапив у державний реєстр екологічних і аварійно небезпечних об`єктів.

"Зараз вже не можна навіть людей запускати у діючий колектор для його обстеження, адже там у будь-який момент може усе обвалитися. Газова корозія, яку спричиняють агресивні стоки, роз`їла стінки колектора. Там в деяких місцях навіть глина проглядається", - каже Петренко.

Вердикт спеціалістів одностайний - у будь-який момент може трапитися екологічна катастрофа через прорив повністю зношених комунікацій. 

"Просто не буде куди скидати усі стоки з правобережної частини міста, - каже гендиректор "Київметробуду". - Схожа ситуація була з Дарницьким колектором на лівому березі, коли його прорвало. Тоді стоки скидали у Дніпро і незабаром у річці зафіксували паличку холери. А колектор в Дарниці - то квіточки у порівнянні з аварійним правобережним колектором, адже він викидає 8 кубометрів стоків за секунду".

Втім, вже протягом багатьох років чиновники з мерії, по суті, закривають очі на цю проблему, адже вона знаходиться не на поверхні, а глибоко під землею - ділянки діючого колектора закладені на глибині від 20 до 70 метрів.

Як Кличко під вибори імітує порятунок киян від нашестя фекалій - фото 1

Новий колектор зводиться практично паралельно діючому і його довжина складе майже 10 км. За словами Володимира Петренка, будівництво розбито на три черги. Перша - в районі НСК "Олімпійський". Друга черга - від стадіону до вулиці Глибочицької. Третя черга - від вулиці Глибочицької до вулиці Фрунзе в районі стадіону "Спартак".

Загальна вартість будівництва колектора складає більше 1 млрд. гривень.
"Для завершення робіт потрібно ще 670 мільйонів", - каже Володимир Петренко.

Втім, незважаючи на серйозну загрозу екологічної катастрофи, мер Кличко і його команда не поспішають вирішувати цю проблему. На продовження робіт зі зведення нового колектора з бюджету Києва виділено 40 млн. гривень, а це лише 16 частина від потрібної суми.

Слід додати, що минулого року на будівництво колектора зі столичного бюджету не виділили ані копійки. Більше того, перші шість місяців поточного року керівництво столиці теж не турбувалося про долю об`єкту від якого залежить функціонування міста.

А 40 мільйонів, які столична влада дала цього місяця, дивним чином збіглися у часі з початком широкомасштабної передвиборчої кампанії, яку розгорнув Віталій Кличко, адже восени кияни знову будуть обирати мера.

Як Кличко під вибори імітує порятунок киян від нашестя фекалій - фото 2

Всі фото: kievcity.gov.ua

По суті, будівельники вимолюють гроші у чиновників на продовження робіт.
У "Київметробуді" сподіваються, що і Уряд виділить майже 160 млн. гривень, адже якщо аварійний колектор прорве, то постраждають мешканці усіх міст, що знаходяться за течію Дніпра нижче Києва.

"Начебто на наступний рік ще мають підкинути 240 млн. Якщо хоч таке фінансування буде, то є шанси у першому півріччі 2017 року ввести другу нитку колектора в експлуатацію і вирішити головний біль для Києва і для країни", - резюмує гендиректор "Київметробуду" Володимир Петренко.

Втім, чи буде чекати аварійний "фекалозбірник" до того часу поки не запустять його дублера, дуже велике питання. А в разі техногенної катастрофи чиновники, як завжди, будуть кивати один на одного.

Більше новин про життя Києва читайте на Київ.depo.ua.

 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme