"Київпастранс" не визнає провину за кульгавий сервіс

У комунальному підприємстві пояснили, чому не працюють більшість турнікетів на станціях міської електрички

"Київпастранс" не визнає провину за куль…

Про це повідомляє кореспондент Depo.Київ.

Зокрема, близько місяця тому ми писали про те, що на станції міської електрички "Троєщина-2" пасажири вимушені стояти у великих чергах через те, що половина турнікетів не працюють.

"Київпастранс" не визнає провину за кульгавий сервіс  - фото 1

Таким чином пасажири не можуть швидко закомпостувати проїзні талони.

Журналіст Depo.Київ направив скаргу до контактного центру "15-51" і ось що відповіли з цього приводу у "Київпастрансі", який має обслуговувати турнікети на станції міської електрички "Троєщина-2".

"Київпастранс" не визнає провину за кульгавий сервіс  - фото 2

З одного боку комунальники визнають наявність проблеми, але коли її будуть вирішувати не повідомляють.

Мовляв, процес піде після того, як надійдуть запчастини від фірми-виробника турнікетів. Але коли ці запчастини надійдуть, - невідомо. 

"Київпастранс" не визнає провину за кульгавий сервіс  - фото 3

Варто додати, що проблема поламаних турнікетів виникла не вчора. Вже близько півроку пасажири міської електрички страждають від того, що не працюють більшість турнікетів. І це спостерігається не лише на станції "Троєщина-2". Така сама ситуація на станції "Київ-Пасажирський". 

У свою чергу у "Київпастрансі" не вказали, коли саме замовили запчастини для ремонту і чому так довго ніхто не звертав увагу на дану проблему.  

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"