Більшість скарг щодо обслуговування українською надійшло з Києва та області

Станом на 1 лютого на адресу Уповноваженого із захисту державної мови надійшло 407 скарг і звернень громадян щодо обслуговування українською, більшість з них - із Києва та області

Олександра Чагарна
Журналіст розділу Depo.Київ

Про це у повідомляє Depo.Київ, посилаючись на Facebook -сторінку Уповноваженого із захисту державної мови Тараса Кременя.

З його слів, найбільша кількість скарг надходить з Києва та Київської області – 210.

У той же час із Львівської надійшло 28 скрг, з Одеської – 22, Харківської – 15, Вінницької – 7, Дніпропетровської – 6, Запорізької – 5, Полтавської – 5, Луганської – 4. З інших областей у секретаріаті отримали одне чи два звернення.

Кремінь уточнює, що більшість скарг і звернень стосуються відсутності української версії сайтів інтернет-видань та інтернет-магазинів (244). Про порушення своїх прав у сфері обслуговування заявили 85 громадян.

"Щодо розміщення зовнішньої реклами недержавною мовою надійшла 41 скарга, щодо порушення мовного законодавства в галузі освіти надійшло – 8, щодо порушення мовного законодавства посадовими особами органів державної влади та органів місцевого самоврядування – 7", – йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, що з 16 січня 2020 року в Україні вступив в силу закон про обов'язкове використання української мови в сфері обслуговування.

Довідка. У разі відмови або не отримання послуг чи інформації українською, можна подати скаргу до Уповноваженого із захисту державної мови на поштову адресу 01001, м. Київ, пров. Музейний, 12, електронну скриньку skarha@mova-ombudsman.gov.ua або заповнити відповідну форму на сайті Уповноваженого.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme