Кличко "забив" на комунікації: Чому вулиці Києва йдуть під воду
Внаслідок хаотичного зведення висоток і відсутності бажання у чиновників-забудовників реконструювати підземні комунікації, Київ впевнено йде до великого потопу
- Київ
-
24 липня 2018 19:00
Вже котрий рік багато вулиць столиці підтоплює навіть після незначної зливи, а якщо стихія потужніша, то дороги і тротуари просто потопають. Наприклад, так цього літа "плавала" вулиця Еспланадна.
Тут, біля величезного торговельно-розважального центру, після зливи усе перетворюється на річки. Depo.Київ поцікавився у "Київавтодорі", чому так відбувається. Втім, комунальники усе списують на складний рельєф у Печерському районі. Мовляв, вулиця Еспланадна розташована в низині, а під час сильних дощів туди тече вода з прилеглих вулиць, які розміщені вище за рельєфом. Крім цього, у "Київавтодорі" визнають, що зливосточні системи на вулицях Басейній, Шота Руставелі, Рогнідинській, Госпітальній та бульварі Лесі Українки не встигають прийняти усі поверхневі води, які утворюються після дощу. Як наслідок, зливосточна система вулиці Еспланадної теж не може прийняти і відвести усю цю воду. Але комунальники запевняють, що зливоприймачі на цій вулиці працюють і у задовільному стані.
Загалом у "Київавтодорі" кажуть, що зливостоки та зливоприймальні колодязі очищують кожної весни, як сходить сніг. Але якщо на якійсь вулиці зливоприймальник працює погано, то його знову мають прочистити. Цю ж операцію повторюють перед початком зими. На балансі "Київавтодору" перебуває більше 800 кілометрів систем дощової каналізації. До того ж комунальники мають слідкувати за нормальною роботою майже 30 тисяч зливоприймачів. І у "Київавтодорі" запевняють, що їхні фахівці цілодобово перевіряють, як працює міська дощова каналізація.
Проте, дивлячись на вулиці міста після зливи, закрадається сумнів у тому, що усі зливоприймальники на дорогах працюють на "відмінно". А серед киян вже ширяться легенди про найбільш "мокре" місце у Києві. Йдеться про територію під шляхопроводом біля станції метро "Лівобережна". Саме тут починається вулиця митрополита Андрія Шептицького. Минулого року столичні чиновники на чолі з мером поспішали, аби встигнути оновити проїжджу частину цієї вулиці, адже неподалік, у "Міжнародному виставковому центрі", відбувався фінал пісенного конкурсу "Євробачення-2017". Тоді у мерії хизувалися, що витратили майже 50 мільйонів гривень на реконструкцію вулиці Андрія Шептицького від площі Пантелеймона Куліша до транспортної розв'язки на Лівобережній площі. Саме на одному з відрізків цієї відремонтованої дороги і розташована ділянка, де машини у прямому сенсі слова плавають після кожного дощу.
Виникає логічне питання від киян: як можна було реконструювати вулицю так, що після цього її все одно затоплює після кожного дощу? Depo.Київ поставив це питання "Київавтодору". Комунальники зайшли здалеку. Мовляв, проблема підтоплення вулиці біля станції метро "Лівобережна" існує вже 12 років. А трапилося це ось чому. З 2006 року місцевість неподалік станції метро "Лівобережна" почали дуже активно забудовувати. Наприклад, висоток набудували у мікрорайонах "Микільська Слобідка" та "Лівобережний". Внаслідок цієї варварської забудови збільшилася площа водозбору на вулицях. Звичайно, що під час зведення висоток ніхто навіть не думав реконструювати підземні комунікації. А місцева система водовідведення була прокладена ще у 70-х роках минулого століття і розрахована на ту кількість будинків, що були на "Лівобережці" до 2000-х років. Тепер система водовідведення з малим перерізом трубопроводу діаметром 500 мм не спроможна прийняти і відвести дощову воду, яка утворюється під час злив. Тому вулиця Андрія Шептицького під шляхопроводом біля станції метро "Лівобережна" постійно "плаває" у дощовій воді.
Але повернемося до питання, чому цю проблему не можна було вирішити під час реконструкції вулиці до "Євробачення-2017". У "Київавтодорі" визнають, що перед фіналом пісенного конкурсу ніхто навіть і не думав вирішувати проблему реконструкції підземних комунікацій на вулиці Шептицького. Мовляв, вирішення питання водовідведення у вказаному місці потребувало фахового проектного рішення з реконструкції старого колектору за несприятливих умов існуючого рельєфу. Тому чиновники з мерії просто вирішили виділити гроші на заміну асфальту, облаштування нових тротуарів, замін огорож та встановлення зупинок громадського транспорту. Оце й уся реконструкція вулиці, яку постійно затоплює останні десять років.
Тобто керівництво міста про усе це знало, але свідомо пішло на те, щоб просто напустити пилу в очі киянам, мовляв, дивіться, як гарно поклали асфальт аж на цілій вулиці. Дарма, що на асфальтове покриття дуже погано впливає те, що частина вулиці постійно "плаває". Але на прикладі підтоплення вулиці Шептицького можна зробити прогноз на майбутнє і для інших вулиць міста. Останні роки Київ забудовується шаленими темпами. Висотки з'являються, наче гриби після дощу, і, як наслідок, збільшується кількість киян у місті, підземні комунікації якого розраховані на певну кількість осіб. Крім того, з кожною новою висоткою збільшується площа асфальтових майданчиків і доріг. Це не дозволяє дощовій воді йти у землю, адже забудовники взагалі не напружуються, щоб збільшувати пропускну здатність систем прийому дощової води. Про стан підземних комунікацій, прокладених десятки роки тому, ніхто не думає. Тому кількість таких вулиць, як Андрія Шептицького, у місті буде тільки збільшуватися.
Всі новини Києва читайте на Depo.Київ
Всі новини на одному каналі в Google News
- 17:25Київрада звернулась до Президента та Першої леді відреагувати на протиправні дії голови Деснянського району Бахматова
- 15:13Київрада виділить 120 млн грн на співфінансування програми закупівлі житла, в першу чергу, для військових та їх родин, — Кличко
- 22:42В одному з торгових центрів Києва пролунав вибух (ОНОВЛЕНО) ФОТО
- 20:01У столиці маршрутка врізалася в електроопору: багато травмованих
- 17:32Шахтар – Брейдаблік і Динамо – Зрінськи: чи будуть перемоги і де дивитися матчі Ліги конференцій УЄФА за участю українських клубів
- 16:50Кличко: 225 штурмовий полк отримав ще майже 3000 безпілотників від киян ФОТО
- 11:07На систематичних хабарях погоріли посадовці Київської митниці
- 11:05У киянина вилучили російський "шахед", який він перевозив на даху авто
- 23:23Уже цього тижня у столиці розпочнуть монтувати Новорічну ялинку
- 20:57Українські аеропорти готові до відновлення роботи: коли
- 17:53Кличко: Київ додатково вироблятиме близько 100 мВт електроенергії для об’єктів критичної інфраструктури
- 17:05Труханов подав апеляцію на рішення суду про цілодобовий домашній арешт
- 14:03Київрада збільшить підтримку Сил оборони ще на 1 млрд грн, кошти спрямують на посилення ППО столиці, — Кличко
- 11:22Генеральне прибирання перед здачею квартири Актуально
- 20:43Перша поразка динамівців за півтора року: "Шахтар" переміг чемпіона країни у матчі українського "класичного" ВІДЕООГЛЯД МАТЧУ Відео
- 20:14В Києві частково перекриють один з ключових проспектів
- 16:50 Українці зможуть скористатися 3 тис. безоплатних кілометрів на поїздки "Укрзалізницею", — Зеленський
- 11:33 З листопада в Україні запроваджується ID-картка військовослужбовця: що треба знати
- 23:54Поліція вилучила записи з відеокамер у столичному ТЦК, де помер мобілізований
Сектор

