Для киян запустять мобільні додатки, щоб було простіше скаржитись на проблеми

Київська влада планує вдосконалити роботу Контактного центру (15-51) та "гарячої лінії" з питань ЖКГ (15-57), щоб міські жителі могли оперативно скаржитися на проблеми столиці

Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, повідомляє Київ.depo.ua з посиланням на прес-службу міської влади.

"Ми повинні розширювати спектр додаткових шляхів зв'язку з міською адміністрацією, запровадивши мобільні додатки та можливість залишити онлайн-заявки", - пояснив чиновник.

Він додав, що наразі в тестовому режимі в службі 15-57 працює смс-сповіщення керівників ЖЕДів у випадку виникнення аварійних ситуацій.

"Зовсім скоро запрацює нова послуга - особистий кабінет споживача послуг ЖКГ у сервісі 15-57 для того, щоб написати скаргу або пропозицію в режимі онлайн було не менш зручно, ніж просто зателефонувати в диспетчерську", - наголосив Пантелеєв.

За даними КМДА, сьогодні для киян найпростішим способом вирішити свої проблеми та отримати відповіді є звернення телефоном.

Відзначається, що з початку поточного року до служби 15-51 звернулися понад 380 тисяч киян, до служби 15-57 з питань ЖКГ - ще понад 700 тисяч.

Останні півроку киян найбільше турбували такі сфери життя міста як транспорт, дорожнє і житлове господарство, соціальне забезпечення та МАФи.

Більше новин про життя Києва читайте на Київ.depo.ua.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme