Київський метрополітен оголосив торги на коригування проєкту метро на Троєщину

Перша дільниця метро на Троєщину довжиною майже в 11 км включатиме шість станцій та два пересадочні вузли

Надія Собенко
Журналіст розділу Depo.Київ.
Київський метрополітен оголосив торги на…
Фото: КМДА

КП "Київський метрополітен" оголосив відкриті конкурсні торги на коригування проєктної документації на будівництво першої дільниці Подільсько-Вигурівської лінії від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна".

Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв, передає Depo.Київ з посиланням на сайт КМДА.

Тендер оголошено згідно з програмою соціально-економічного розвитку м. Києва на 2021 рік та розпорядженням КМДА № 2108.

Перша дільниця метро на Троєщину довжиною майже в 11 км включатиме шість станцій та два пересадочні вузли: "Глибочицька" з пересадкою на станцію "Лук’янівська"  та "Подільська" з пересадкою на станцію "Тараса Шевченка", "Суднобудівна", "Затока Десенка", "Труханів острів", "Райдужна".

За словами Густєлєва, оновлений проєкт буде відповідати всім вимогам – від інклюзивності та наявності велосипедних паркінгів не менше, ніж на 50 велопаркувальних місць поряд зі станціями метро до громадських вбиралень.

"У межах одного з вестибюлів станцій або поряд зі станціями на поверхні будуть запроєктовані громадські санітарні вузли. Станції будуть обладнані сучасними інформаційно-навігаційними системами для пасажирів, у тому числі для людей із вадами зору, сучасними тунельними ескалаторами та вантажопасажирськими ліфтами. Також на платформах станцій з’являться табло зворотного відліку часу, що є зручнішим для пасажирів", – зазначив він.

Провізна спроможність станцій розрахована на 40,8 тис. пасажирів за годину.

Пропозиції від учасників торгів "Київський метрополітен" прийматиме з 22 жовтня до 8 листопада. Переможець протягом 7 місяців повинен буде розробити оновлений проєкт підземки на Троєщину.

Нагадаємо, раніше Густєлєв розповів про будівництво нових тунелів метрополітену на Троєщину.Чиновник зазначив, що на сьогодні ведуться роботи із спорудження підпірних стін насипу та тунелів метрополітену. Також він нагадав, що у складі будівництва Подільсько-Воскресенського мосту вже зведені три станції майбутньої гілки метро на Троєщину. 

Як повідомлялося, шанси на запуск Подільсько-Воскресенського мосту до кінця 2021 року майже нульові. За лаштунками залізниці на лівому березі в бік вулиці Оноре Де Бальзака готовність мосту складає 0%, і будувати переправу потрібно щонайменше рік, якщо робити це в інтенсивному темпі. Тобто, в найкращому випадку, повноцінне відкриття Подільсько-Воскресенського мосту можна очікувати лише у другій половині 2022 року.

Читайте також: Реальний старт чи популізм чиновників: Чи дійсно в Києві почали будувати метро на Троєщину

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme