Кличко божиться, що підрядник власним коштом поміняє стовпи на Шулявському мості

На оновленому Шулявському шляхопроводі, після падіння трьох стовпів, демонтували ще шість опор освітлення, які викликали сумніви щодо надійності кріплення

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на Telegram-канал мера столиці Віталія Кличка.

"Фахівці обстежили всі опори освітлення. Ті, що викликали сумніви щодо надійності укріплення, – демонтували. Вночі підрядник здійснив демонтаж шести опор. І оперативно встановить стовпи з посиленням несучої конструкції", – написав він.

За словами міського голови, підрядник дав на новий міст гарантію 50 років.

"Генпідрядник, який давав гарантію на експлуатацію об’єкта, здійснить всі роботи  власним коштом", – зазначив Кличко.

Він також наголосив, що "Дирекція будівництва шляхо-транспортних споруд", як замовник будівництва, звернеться в суд щодо відшкодування підрядником збитків за пошкоджені автомобілі киян. 

За словами Кличка, висновки щодо якості робіт та безпечності експлуатації об’єкта надає компанія з технічного нагляду – як незалежна організація.

Нагадаємо, 15 грудня на оновленому Шулявському мості впали три стовпи освітлення і спричинили транспортний колапс.

Мер Києва Віталій Кличко та замовник будівництва –  КП "Дирекція будівництва шляхо-транспортних споруд міста Києва" звернулися до поліції з вимогою розслідувати причини падіння стовпів освітлення на Шулявському шляхопроводі.

Прокуратура відкрила кримінальне провадження через падіння опор освітлення на Шулявському мості.

Довідка: Шулявський шляхопровід збудували у 1960-х роках. У 2000-х роках під ним сталося кілька пожеж.

27 лютого 2017 року міст частково обвалився. 

Конкурс на визначення проєкту ремонту та сам ремонт супроводжувались низкою скандалів.

Для вибору підрядника КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" оголосило тендер, на який свої заявки подали чотири компанії, дві з яких не допустили до конкурсу.

Перемогла у тендері фірма "Північно-український будівельний альянс", яка входить до корпорації "Укрбуд" Максима Микитася.

За інформацією "Схем", офіційним власником компанії "Північно-український будівельний альянс" є Андрій Якусевич, який, згідно з сайтом Верховної Ради, – помічник народного депутата Максима Микитася. Поштова адреса фірми збігається з фактичною адресою компанії "Укрбуд Девелопмент". Сам Микитась вказував цю фірму у своїй власності у декларації за 2017 рік.

Реконструкція Шулявського моста почалася навесні 2019 року. Автомобільний рух по мосту було відновлено в кінці грудня 2019 року. Загальна вартість реконструкції розв'язки на початку робіт становила 830,12 млн грн, тривалість будівництва - 17 місяців. Пізніше влада Києва заявила про зростання вартості проекту через значні зміни до проектних рішеннях.

За даними Руху ЧЕСНО, вартість реконструкції шляхопроводу у 2020 році зросла до двох мільярдів гривень і може збільшуватися далі.

Колишнього народного депутата Максима Микитася, підозрюють в заволодінні майном Нацгвардії України на суму понад 81 млн грн. 22 жовтня 2019 року Антикорупційний суд заарештував екснардепа Микитася з можливістю застави 80 млн грн. Під варту його взяли просто в залі засідань.

1 грудня 2020 року НАБУ оголосило нові підозри Микитасю. 

2 грудня Микитась заявив, що заступник голови ОП Татаров працював у нього як "фахівець зі схем".  Води обидва проходять в одній справі.

.за інформацією ЗМІ, НАБУ намагається активізувати кримінальну справу, в якій фігурує ім'я заступника голови Офісу президента Олега Татарова, який раніше заявив про необхідність звільнення очільника відомства Артема Ситника, оскільки він – головна проблема НАБУ

3 грудня Микитась вийшов з СІЗО під заставу.

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ