Дідівські нанотехнології: Як "Київпастранс" розірвав мозок пасажирам (ФОТО)

На деяких станціях київської міської електрички з'явилися старенькі ручні компостери замість непрацюючих електронних

Дідівські нанотехнології: Як "Київпастра…

Про це у "Фейсбуці" написав киянин Олег Ритвин, повідомляє Depo.Київ.

За його словами, сучасні турнікети, що встановлені на усіх станціях електрички та мають вбудований електронний компостер, дуже часто не працюють. Через це пасажири просто не можуть валідувати свої проїзні квитки.

Так, на одній зі станцій на турнікеті вже понад рік висить табличка з написом "Компостер не працює". Тож працівники "Київпастрансу", замість того, щоб ремонтувати примхливу електроніку, вирішили проблему по-своєму. На вході на платформу вони примотали скотчем старенький ручний компостер, щоб пасажири компостували свої квитки "старим добрих методом".

"Вже бачу, як систему електронного квитка, обладнання для якої закупили за 365 млн грн, поступово витісняють ручні компостери, які ну ніяк не хочуть здаватися…", - пише чоловік.

Нагадаємо, у "Київпастрансі" вчергове "відписалися" від непрацюючих турнікетів міської електрички.

Варто нагадати, що ще на початку літа 2017 року в "Київпастрансі" пообіцяли провести тендер на ремонт турнікетів на станції "Троєщина-2". Тоді комунальники запевняли, що були навіть готові усі папери для цього тендеру. Але з того часу минуло вже півроку, а ситуація ніяк не зрушилася з місця – більша частина турнікетів на станції міської електрички "Троєщина-2" досі не працюють.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme