Кульгавий сервіс: Як в Кличка добивають киян компостерами та ескалаторами

Схоже на те, що чиновники "Київпастрансу" намагаються бойкотувати вирішення нагальних питань, які стосуються комфорту пасажирів

Кульгавий сервіс: Як в Кличка добивають…

З 15 липня у столиці підвищиться плата за проїзд у громадському транспорті. В ідеалі це має призвести до покращення якості послуг з перевезення, але це тільки в ідеалі. В реальності у тому ж "Київпастрансі", наприклад, не завжди звертають увагу на комфорт для пасажирів. Хоча це комунальне підприємство є найбільшим перевізником столиці і мало б бути взірцем для тих самих приватних конкурентів.

Минулої осені Depo.Київ вже писав про кульгавий сервіс від "Київпастрансу", через який пасажири міської електрички регулярно змушені мучитися, проходячи на станції цього виду транспорту. Уся справа в тому, що в багатьох випадках просто не працюють компостери в турнікетах. Наприклад, на станції міської електрички "Троєщина-2" з понад десяти таких компостерів не працюють більше половини. Усе це призводить до шалених черг у години пік, адже люди не можуть елементарно закомпостувати квиток.

Ситуацію намагаються виправити жінки-контролери, які ручним компостером "пробивають" талони. Хоча така "ручна праця" абсолютно не вписується у заяви мера Кличка про запровадження у столиці новітніх технологій у тій самій транспортній галузі.

Можна було б зрозуміти, якби компостери почали ламатися нещодавно, але, наприклад, на станції "Троєщина-2" така проблема спостерігається вже більше року. Восени 2016-го у "Київпастрансі" стверджували, що компостери відремонтують, як тільки надійдуть запчастини від фірми-виробника. З часу тієї обіцянки минуло вже дев'ять місяців, а пасажири досі вимушені стояти у величезних чергах, поки жінки-контролери вручну не "проб'ють" талон.

В рамках постійної рубрики Depo.uа "Київ суворий" було відправлено скаргу до "Контактного центру міста Києва 15-51" щодо непрацюючих компостерів у турнікетах на станціях міської електрички. Відповідь від "Київпастрансу" просто шокувала. Виявляється, досі ніхто навіть не збирався проводити конкурс та укладати договори на ремонт компостерів у турнікетах на станціях міської електрички. У комунальному підприємстві кажуть, що така затримка відбулася "в силу певних обставин". Але що це за обставини, ніхто не уточнює. А ще комунальники називають непрацюючі компостери "тимчасовими незручностями". Мабуть, строк у більш ніж рік є для керівництва "Київпастрансу" лише "тимчасовим" явищем.

Тепер головний перевізник столиці переконує, що вже підготовлено пакет документів для проведення відповідного конкурсу і усе це начебто передано до тендерного комітету для проведення конкурсу найближчим часом. Втім, вірити у це, чи ні, є великим питанням, враховуючи, що чиновники дев'ять місяців в "силу певних обставин" не могли підготувати документи для тендеру з ремонту звичайних компостерів.

Усе це зайвий раз свідчить про те, що керівництво "Київпастрансу" та й загалом міську владу не дуже турбує комфорт для пасажирів столичного транспорту. Окрім поламаних більше року компостерів на станціях міської електрички можна також згадати ескалатор, що у надземному переході біля кінцевої станції швидкісного трамваю на вулиці Старовокзальній. Цим ескалатором щодня користувалися тисячі пасажирів, які прямували зі швидкісного трамваю до залізничного вокзалу та станції метро "Вокзальна". Та вже майже півтора року цей ескалатор не працює.

У тому ж "Київпастрансі", на балансі якого перебуває ескалатор, кажуть, що "рухомі сходи" потребують капремонту. В рамках постійної рубрики Depo.ua "Київ суворий" була надіслана скарга до "Контактного центру міста Києва 15-51". Ще в середині квітня надійшла відповідь від "Київпастрансу", мовляв, гроші на ремонт у розмірі 12,5 млн. гривень вже є. Адже саме відсутність коштів минулого року чиновники комунального перевізника називали головною причиною того, що ескалатор не ремонтують. Але "Київпастранс" мав за допомогою тендеру визначити організацію, яка замовить виготовлення запчастин для ескалатора і отримає їх із заводу-виробника. В середині квітня чиновники обіцяли розпочати і завершити ремонт ескалатора в поточному році.

З часу тієї обіцянки минуло майже три місяці. До ремонту ескалатора так і не приступили. Можливо, в цьому випадку також усе спишуть на "силу певних обставин". Та навіть якщо даний підйомник відремонтують до кінця року, то фактично строк його простою від моменту зупинки складе майже два роки, адже закрили ескалатор ще наприкінці січня 2016 року. Отакий, як то кажуть, європейський рівень комфорту громадського транспорту столиці.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"