На місці з'їздів з Подільського мосту виріс нелегальний новобуд

Після двох років простою роботи на мостовому переході з Подолу і Рибальського півострова на лівий берег відновилися 

Після двох років простою роботи на мостовому переході з Подолу і Рибальського півострова на лівий берег відновилися. Проте на деяких ділянках з'явилися нові проблеми. Про це пише Олег Тоцький на своїй сторінці в Живому Журналі, передає Depo.Київ.

Разом з тим, на Рибальському півострові на землі, відведеної під будівництво, вже встиг з'явитися незаконний об'єкт.

"В тому кінці мостового переходу, яким він повинен вийти на Поділ, на Набережній-Луговій, на місці знесених раніше корпусів вже встиг з'явитися нелегальний новобуд. Зовні він зараз виглядає мертвим. Новобуд вже встиг оскандалитися, оскільки потрапляє в зону будівництва майбутніх з'їздів з мосту (за моїми суб'єктивними спостереженнями і в зону станції метро "Подільська", але без точної рекогносцировки сказати складно). Подивимося, що буде з цим об'єктом далі", – пише автор.

Нагадаємо, візуально найбільша частина робіт по Подільскому мосту зараз відбувається на Рибальському півострові. Зокрема, туди активно завозиться метал – там збираються максимально встановити балки, які є в наявності, на свої місця, на кількох пролітах монтується опалубка під укладку бетону на метроярусі.

Також нагадаэмо, що саме цим мостом має пройти багатостраждальна гілка метро на Троєщину, яке вже стала таким собі київським мемом. Нещодавно в мерії заявили, що зводити його планують у два етапи: від Троєщини до метро "Вокзальна" з трьома пересадочними станціями в районі станцій "Вокзальна", "Лук'янівська" і "Тараса Шевченка" і від "Вокзальної" до Жулян.

Будівництво може початися у 2018 році, коли оцінять вартість та строки будівництва. Збудувати гілку "Троєщина – Вокзальна" можуть за чотири роки з початку будівництва.

Четверта гілка метро може бути майже повністю наземною – під землею опиняться лише пересадочні станції.

В березні 2017-го влада Києва оцінювала вартість будівництва Подільсько-Вигурівської гілки столичного метрополітену у 31,5 млрд гривень. Місяцем раніше КП "Київський метрополітен" оголосив тендер на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина за 60 мільйонів гривень.

Більше про життя столиці та області читайте на Depo.Київ