UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

На Шулявському мосту відновили тролейбусну лінію і встановлюють ліхтарі

Контактну мережу тролейбусів на Шулявському шляхопроводі відновлено, а у ніч із 31 грудня на 1 січня мережа зовнішнього освітлення працюватиме в штатному режимі

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на сайт КМДА.

Як зазначили у КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва", роботи зі встановлення опор освітлення, відновлення контактної мережі тролейбусу та мережі зовнішнього освітлення виконано підрядником у межах гарантійних зобов’язань за власний рахунок.

Попередньо фахівцями Державного підприємства Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій та генеральним проектувальником було здійснено додаткові перевірочні розрахунки несучої здатності конструкцій основ опор освітлення, через руйнування яких трапилась аварійна ситуація.

Перевірочними розрахунками підтверджено правильність прийняття проектних рішень, тому попередні висновки щодо неякісно виконаних зварювальних швів основ опор освітлення на заводі-виробнику підтверджуються.

Брак зазначених конструкцій усунуто силами підрядника в супроводі фахівців Інституту електрозварювання ім. Є. О. Патона. За результатами проведених інститутом досліджень щодо якості виконання нових зварювальних швів надано дозвіл на подальші роботи з монтажу опор освітлення.

Одночасно підрядником розпочато претензійну роботу стосовно заводу-виробника конструкцій основ опор освітлення, в результаті руйнування яких сталась аварійна ситуація, а також роботу з відшкодування збитків власникам транспортних засобів, що постраждали.

Нагадаємо, 30 грудня на Шулявському мості з’явились нові стовпи.

Довідка: 15 грудня на нещодавно відбудованому Шулявському мосту упали три опори освітлення. Згодом було демонтовано ще шість опор, щодо яких виникли сумніви. Відповідно, була знята і контактна мережа для електротранспорту, рух тролейбусів мостом поки що неможливий.

У Кличка винним в аварії назвали підрядника, який давав гарантію на міст у 50 років і має все полагодити власним коштом.

В інституті Патона пояснили, що причиною падіння трьох електроопор на Шулявському шляхопроводі у Києві міг стати заводський брак.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme