Підбір ключових слів для інтернет-магазину: 4 ефективні способи

Збір ключових слів - це найважливіший етап в просуванні вашого інтернет-магазину

  • Київ
  • 24 листопада 2020 16:59

Помилки, допущені під час підбору, можуть привести до неприємних наслідків. Наприклад, ви виберете в якості своєї мети ключові запити, які дуже дорого, складно і довго виводити в ТОП, і, в кінцевому результаті, перші позиції в пошуковій видачі зайняти не вийде. Або візьмете в роботу ключові, що не дають достатньої кількості трафіку і, як наслідок, не зможете продати свій товар.

 

Комерційні наміри - на що вони впливають

Як же вибрати правильні ключові запити для інтернет-магазину?

Виділяють кілька типів ключових слів:

  • інформаційні (як навчитися грати на гітарі, чим можна замінити молоко в каву);
  • навігаційні або брендові (розкрутка сайту в Києві, телефони Samsung);
  • транзакційні (купити двоспальне ліжко, скачати зразок заяви).

Під час роботи зі збору ключових слів обов'язково враховуйте комерційні наміри ваших потенційних покупців.

Розглянемо на прикладі.

Якщо людина вбиває в Гугл запит "найкращі мобільні телефони 2020", то з величезною імовірністю він в даний момент перебуває в пошуку і ще не готовий зробити покупку. Він скоріше за все буде шукати оглядові статті, ТОПи, порівнювати характеристики різних моделей і читати відгуки.

А ось запит "Samsung Galaxy S20 8/128" вказує на те, що людина, найімовірніше, шукає максимально відповідну для нього ціну і умови доставки. Саме такі запити найчастіше призводять до покупки.

Найпопулярніші способи підбору ключових запитів для інтернет-магазину

Ми пропонуємо вам чотири варіанти, якими ви можете скористатися для збору ключових слів під свої потреби.

Підказки маркетплейсів

Внутрішній пошук онлайн-маркетплейсів (наприклад, Амазон або більш популярний в Україні Пром. юа) дозволяє отримати саме такі ключові запити, які висловлюють комерційний намір користувачів. Просто почніть вводити важливий для вас ключовий запит в пошуковий рядок на сайті і автозаповнення підкаже вам можливі варіанти його продовження. Скопіюйте їх в одну таблицю і пізніше проаналізуйте.

Аналіз запитів конкурентів

Запозичити ідеї ключових слів можна на сайті конкурентів, які розташовані вище за вас в пошуковій видачі. Придивіться до назв їхніх категорій, розділів, сторінок товарів - цілком можливо, вони містять цікаві для вас ключові слова. Але не слід сліпо копіювати всі їхні ключові слова. Не забувайте про аналіз отриманих даних.

Сервіси Serpstat і Ahrefs

Це - неймовірно корисні інструменти, за допомогою яких можна провести дослідження ключових запитів, проаналізувати конкурентів і виконати ще цілу низку корисних досліджень, які допоможуть вам у просуванні вашого ресурсу. Зокрема, ви можете провести порівняльний аналіз ключових запитів, які використовуєте ви і ваші конкуренти, і визначити, які з невикористовуваних ключових слів можливо допоможуть вам просунутися у пошуковій видачі.

Використання Планувальника від Google

Навіть якщо ви не використовуєте Ahrefs і не маєте даних про ключові слова, ви все одно можете знайти приблизний обсяг трафіку і визначити наміри покупця за допомогою значення середньої ціни за клік в Планувальнику. Якщо ціна висока, то і наміри потенційних покупців теж високі. Знаходьте баланс, шукайте найкраще поєднання ціни за клік, трафіку та інших показників.

Такі рекомендації допоможуть вам підібрати найбільш підходящі ключові слова для вашого інтернет-магазину. Однак, якщо ви хочете серйозно зайнятися SEO, задумайтеся про підбір повного семантичного ядра.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme