Шулявський міст-"стрибунець": Як стати водієм-екстремалом, проїжджаючи шляхопровід

Минуло вже більше двох місяців з того часу, як у столиці відкрили проїзд Шулявським шляхопроводом, але якість проїзду по ньому бажає кращого
 

Шулявський міст-"стрибунець": Як стати в…
Фото: Depo.Київ

Перед Новим роком мер Києва Віталій Кличко з помпою відкрив рух Шулявським шляхопроводом. Так мер хотів довести усім, що тримає слово, адже ще на початку осені 2019-го, коли роботи на Шулявському мосту призупинились, багато киян не вірили, що "переправу" через проспект Перемоги відкриють до кінця року. Проте наприкінці грудня очільник столиці навіть проїхався по мосту на квадроциклі. Дивний вид транспорту для столичних доріг, проте згодом стало зрозуміло, чому саме квадроцикл був обраний для тестування шляхопроводу. Справа в тому, що асфальт тут покладений, м’яко кажучи, аби було. А от квадроцикл, який може долати бездоріжжя, дуже добре підходить для проїзду мостом біля станції метро "Шулявська". 

Взяти хоча б самі з’їзди та заїзди на Шулявський шляхопровід. Автомобілі, які їдуть з вулиці Олександра Довженка вимушені підстрибувати на дорозі, заїжджаючи на міст. Адже перед Новим роком дорожники просто кинули сюди асфальту, але ніхто навіть не думав робити якийсь плавний заїзд.

Рівень дорожного полотна від вулиці Довженка, перед мостом, трохи нижчий, ніж дорога на початку шляхопроводу. Тому автомобілі, заїжджаючи на шляхопровід, "підстрибують". Не рятує навіть зниження швидкості. Усе відбувається, наче на "лежачих поліцейських". Та сама ситуація і з іншого боку мосту, коли автомобілі з’їжджають з нього на вулицю Вадима Гетьмана. Крім того, водіям дуже допікають люки, які просто випирають над шаром асфальту.

В деяких місцях ці люки стирчать на сантиметрів десять вище за рівень дороги. Тому водіям на Шулявському шляхопроводі можна фактично здавати іспит з екстремального водіння, адже часом, коли автомобілі їдуть потоком у дві смуги, об’їхати ці люки не вдається.

Звісно, це чорновий варіант дорожнього покриття на Шулявському шляхопроводі. Деякі водії навіть кажуть, мовляв, радійте, що хоч такий відкрили. З одного боку, так, але дорожники і керівництво міста знали, що водіям доведеться їздити мостом з чорновим асфальтом не один місяць. Тому можна було б зробити плавні з’їзди і заїзди на міст, що не потребує додаткових витрат. Проте водіям вирішили зробити "подарунок" у вигляді моста-"стрибунця": просто "ляпнули" асфальту на з’їздах, і так воно усе залишилось з перепадами висоти дорожнього покриття. Поки ж дорожники на самому мосту займаються облаштуванням тротуару.

Хоча масовістю робітників навіть не пахне. 

Основні ж роботи проводяться по будівництву з'їзду з Шулявського шляхопроводу на проспект Перемоги. Тут усе перекопали, а в землі видно якісь фрагменти труб. 

Тут також працюють кілька дорожників. 

Загалом складається враження, що поки ніхто нікуди не поспішає на будівництві Шулявського шляхопроводу. Усе відбувається "в розвалочку". Хоча минулої осені і на початку зими дорожники тут працювали по повній, адже потрібно було виконувати обіцянку мера, що рух мостом відкриють перед Новим роком. Тому водіям потрібно набиратися терпіння, щоб стрибати на своїх машинах, проєжджаючи багатостраждальний міст. 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme