Чому буси небезпечні для пасажирів: ТОП-5 маршрутників, які везуть киян до пекла

Чиновники починають проводити якісь перевірки громадського транспорту лише тоді, коли від його діяльності постраждають кияни
 

Чому буси небезпечні для пасажирів: ТОП-…

 

Напередодні ввечері біля станції метро "Дорогожичі" сталась чергова моторошна ДТП. Тут автобус комунального підприємства "Київпастранс" на пішохідному переході збив трьох жінок. Лише дивом пішоходи вижили, хоча одну з потерпілих автобус просто протягнув кілька десятків метрів під собою.

Тепер пішоходи у лікарні, а водій маршрутки затриманий і дає покази слідчим. Тим часом мер Кличко написав на свої сторінці у "Фейсбуці", що ініціює перевірку підприємства, якому належить маршрутка. Проте якось сором'язливо забув вказати, що бус, який збив людей, належить КП "Київпастранс", яке повністю підконтрольне столичній владі.

Втім, подібні перевірки київські перевізники вже проходили – чи мали проходити – і, як бачимо, це не призвело до жлдних покращень. Зокрема, на початку листопада 2017 року сталась трагічна ДТП на Героїв Дніпра – там, нагадаємо, маршрутка просто задавила насмерть чоловіка та жінку, що вийшли з іншого "буса", що підїхав на зупинку перед тим. Тоді Кличко одразу ж наказав перевірити усіх перевізників на предмет дотримання техніки безпеки під час перевезення пасажирів. Після не досить тривалих перевірок чиновники і перевізники заспокоїлись.

Але наїзд маршруткою на пішоходів ввечері 21 березня говорить про те, що усі ці "перевірки" абсолютно недієві, як і грізні окрики в соцмережах. Адже запроваджуються лише тоді, коли стається якийсь трагічний випадок. А весь інший час немає ніякої системності у контролі за перевізниками. Більше того, вчорашній випадок на Дорогожичах продемонстрував, що навіть комунальний перевізник "Київпастранс" має неабиякі проблеми. Сам водій маршрутки, який збив людей, каже, що у буса начебто відмовили гальма. Це мають перевірити експерти, і якщо це так, то виходить, що маршрутка була несправною і не мала права виїжджати на маршрут. Якщо експерти доведуть, що ДТП сталося через самого водія, то це теж запитання до керівництва комунального підприємства. Тобто з якого боку не підійти, а проблеми у "Київпастрансі" дуже серйозні, і це може призвести навіть до загибелі людей на вулицях. Більше того, ніхто навіть не думає про те, щоб, скажімо, позбавити водіїв маршруток необхідності і обов'язку рахувати гроші за кермом. Та й не тільки маршруток, а й трамваїв і тролейбусів – по вечорах, наприклад, коли у кондукторів закінчується робочий день. Важко уявити, що відбувається у мозку водія бусу і де блукає його увага, коли потрібно слідкувати за дорогою і паралельно рахувати гроші, які передають пасажири. А ще ж потрібно давати здачу. Тут не потрібно бути провидцем, щоб зрозуміти, в якій небезпеці перебувають пасажири, коли за кермом маршрутки сидить такий "Юлій Цезар", що виконує одразу кілька справ замість того, щоб виключно керувати бусом. Тому можна припустити, що водій автобусу під час наїзду на пішоходів біля станції метро "Дорогожичі" міг просто рахувати гроші і відволіктися. Це лише припущення, але гроші постійно рахують майже усі водії, відволікаючись від основного – слідкування за дорогою.

Проте є інші фактори, які наражають пасажирів на небезпеку – звичайна нахабність водіїв громадського транспорту. Depo.Київ вирішив нагадати, як вони часто поводяться, і зробив підбірку найбільш пекельних вчинків водіїв маршруток на столичних дорогах.

П'яте місце

Водію маршрутки №542 дуже не подобалося стояти у заторі. Тому він просто виїхав на бордюр і поїхав через газон. ПРичому не найкоротшим шляхом, а найзручнішим.

Четверте місце

Минулого року водій маршрутки, що рухалась на перетині вулиць Драгоманова та Ахматової, ледь не влетів у автівку. Водій легковика стояв на перехресті почав рух, і як тільки для нього загорілося зелене світло. Втім, зліва з'явилась переповнена маршрутка, яка логічно, що летіла на червоний сигнал світлофора. Добре, що водій легковика ще не набрав швидкість і вчасно загальмував.

Третє місце

Цю сходинку посідає водій автобусу, знову ж таки, "Київпастрансу", який чхати хотів на Правила дорожнього руху. Днями цей водій не захотів стояти у заторі і поїхав по зустрічній смузі, порушуючи усі принципи здорового глузду і вимоги до безпеки пасажирів. Кличко тоді, нагадаємо, грізно у соцмережах не кричав.

Друге місце

І знову виїзд на зустрічну смугу - його столичні горе-водії особливо люблять. Цього разу відзначився водій маршрутки №509 з державним номером "АА0896ХЕ". Його бус просто вилетів на зустрічну смугу і кілька сотень метрів їхав по ній, оминаючи затор. Маршрутка була переповнена. Що було б, якби назустріч летів ще один такий же шумахер, можна лише здогадуватися.

Перше місце

І нарешті, наш "чемпіон". Днями на одній з вулиць столиці був досить довгий затор. Тому водій маршрутки №477 вирішив не чекати, а також виїхав на зустрічну смугу і дав газу. Байдуже, що машини, які їхали у своїй смузі, сигналили. В якийсь момент водієві одного позашляховика довелося навіть з'їхати у другу смугу руху на своїй дорозі, щоб пропустити божевільну маршутку. Якби джип цього не зробив, могло б статися лобове зіткнення. Втім, водієві маршрутки було байдуже в якому стані він довезе чи не довезе своїх пасажирів, адже простій у заторах – мінус у зароблених грошах.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme