Само розсмокчеться: Які відписки плодять чиновники на скарги до "1551"

Киянам радять з усіма скаргами щодо роботи міського господарства звертатися до "Контактного центру міста Києва 1551". Проте реакція на ці скарги є адекватною не завжди

Само розсмокчеться: Які відписки плодять…

Depo.Київ зробив підбірку "відписок" від чиновників на скарги, які кореспонденти надсилають до "Контактного центру міста Києва 1551" у рамках постійної рубрики "Київ суворий".

Сніг з вулиць не вивозять, бо чекають, доки він розтане

21 грудня Depo.Київ робив публікацію щодо неприбраного снігу вздовж вулиці Милославської. Тут під відкинутим снігом опинилася крайня права смуга проїзної частини, що значно звужує проїжджу частину. Вже на той момент сніг з того місця не прибирали ледь не з початку зими.

Після Нового року ситуація не змінилася, але сніг став вже чорним, адже лежить він тут вже майже два місяці.

Після скарги до "1551" з комунального підприємства "Шляхово-експлуатаційне управління" надійшла відповідь, що вулиця Милославська не входить до переліку вулиць з першочерговим вивозом снігу, тому його "буде вивезено за можливістю".

Враховуючи, що вже минуло два місяці зими з трьох, то усе скидається на те, що комунальники просто дочекаються, поки сніг сам розтане. А водіям де-факто пропонують користуватися двома смугами для руху замість наявних трьох.

Сортування сміття нікому непотрібне

Ще одна відписка стосується незадовільного вивозу сміття, яке сортують мешканці вулиці Бальзака. Біля будинку №98/29 стоїть контейнер-сітка для паперу, пластика і металу. Але його дуже нерегулярно звільняють. Наприклад, бувають випадки, коли відсортоване сміття не вивозять по три тижні. Втім, після скарги до "Контактного центру міста Києва 1551" надійшло повідомлення, що "Київспецтранс", яке опікується вивозом більшості сміття у столиці, не обслуговує будинок №98/29 по вулиці Бальзака.

На тому у "Контактному центрі" вирішили, що проблема вичерпана. Хоча так і невідомо, хто має вивозити відсортоване сміття і хто має нести відповідальність за те, що ця робота не виконується.

Не працює розрекламований мером Wi-Fi у міському транспорті

Останнім часом гостро стоїть питання щодо інтернету у громадському транспорті, запровадженням якого свого часу так хизувався мер Кличко. В багатьох випадках Wi-Fi просто неможливо увімкнути через відсутність сигналу. Кондуктори зазвичай кажуть, що це не їхня справа. Ау відповідь на скаргу до "Контактного центру міста Києва 1551" надійшла відповідь щодо височезної якості роботи інтернету у громадському транспорті. Проте стосовно того, чому він не працює, відповіді так і не було. Мовляв, звертайтеся до фірми, яка обладнала Wi-Fi увесь громадський транспорт.

У відповіді "по-рекламному" розповіли, як добре користуватися вай-фаєм в муніципальному транспорті. Але так і не сказали, що робити, щоб він запрацював.

Чиновникам не до озер на дорогах

Вже кілька років поспіль мешканці будинків №№18 і 20 на вулиці Бережанській потерпають від того, що дорогу до їхнього двору просто затоплює після кожного, навіть не дуже потужного дощу. Автомобілістам доводиться просто "плавати", щоб перетнути це озеро.

Чиновники кажуть, що грошей на ліквідацію проблеми немає – на відміну, наприклад, від омріяного Кличком моста через Володимирській узвіз. Мовляв, гроші на вирішення цього питання закладуть у програми, що виконуватимуться колись у наступні роки.

За міську електричку чиновники мерії не дуже хочуть відповідати

Останні півроку спостерігається вкрай погана робота міської електрички. Особливо зранку, коли скасовують одразу кілька рейсів, що створює колапси для пасажирів. Як наслідок, люди купують квитки, а "Київпастранс" не надає їм послуги з перевезення у міській електричці. Восени навіть був випадок, коли пасажири просто перекрили колії міської електрички через відсутність заявленої кількості пар потягів. У самому ж "Київпастрансі" на усе дивляться дуже спокійно, незважаючи, що інколи міську електричку потрібно чекати навіть близько години. Комунальники кажуть, що усьому виною рух пасажирських та вантажних потягів "Південно-Західної залізниці". Мовляв, кожне запізнення потягу – збій в графіку руху потягів міської електрички.

При цьому у "Київпастрансі" не думають, як відшкодовувати киянам гроші за сплачений проїзд у міській електричці, який по факту тепер дуже рідко здійснюється.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme