У Києві можуть запустити річковий транспорт між правим та лівим берегом

Департамент транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації має найближчим часом розробити "дорожню карту" для відновлення річкових пасажирських перевезень

Надія Собенко
Журналіст розділу Depo.Київ.
У Києві можуть запустити річковий трансп…
Фото: Вікіпедія

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на KV.

Планують, що перевезення будуть здійснюватися з правого на лівий берег Дніпра– з Річкового вокзалу на Березняки і Русанівку.

24 лютого 2021 року комісія Київради з питань транспорту розглянула питання про введення регулярних пасажирських перевезень річковим транспортом між лівим і правим берегами столиці. Це питання депутати підняли з ініціативи державного підприємства "Адміністрація річкових портів", яке направило відповідний лист.

За інформацією видання, ініціативу від ДП "Адміністрація річкових портів" вже підтримали в транспортному департаменті КМДА і в комісії Київради. Планується, що такі регулярні річкові пасажироперевезення повинні розвантажити київські дороги в години пік.

Як зазначено в листі ДП "АРП" провели опитування, згідно з яким в місті існує потреба річкових пасажирських перевезень в ранковий і вечірній час з 07:00 до 10:00 і з 17:00 до 20:00 за маршрутами від річкового вокзалу до Русанівської і Березняківської набережних.

На підприємстві вважають, що запуск річкових пасажирських перевезень дозволить розвантажити основні дороги міста і "повернути екологічно чистий і енергоефективний вид транспорту".

В.о. директора ДП "АРП" Олександр Козловський заявив, що попит на річкові пасажирські перевезення може бути збільшений, якщо створити додаткову інфраструктуру. Наприклад, парковки для автомобілів, місця для пересадки пасажирів з наземного громадського транспорту і т.д. Кращим варіантом для організації перевезень він вважає бербоут-чартер.

За словами Козловського, швидкість суден, які є в наявності у ДП "АРП", становить близько 20-25 км / ч. Одна поїздка триватиме 45-60 хвилин – залежно від перебігу, погодних умов тощо. За умови використання чотирьох суден підприємство зможе перевозити близько 2 тисяч пасажирів на день.

Вартість квитка, за попередніми оцінками, може становити від 30 до 60 гривень.

Річкова навігація може тривати практично весь рік: раніше на практиці пасажирські перевезення в інших містах проводилися в період з травня по вересень, однак, у зв'язку зі змінами в законодавстві, з 1 січня 2022 року судна можуть ходити і в інші періоди при нормальних погодних умовах і при належному технічному стані.

Разом з тим, за словами керівника Козловського, місто може створити свій власний флот і закупити більш швидкі судна, які зможуть перевозити більше людей.

Згідно з рішенням комісії про розробку "дорожньої карти", департамент транспорту і КМДА повинні у десятиденний термін визначити комерційне підприємство, яке виступить замовником річкових перевезень, а також опрацювати додаткові маршрути. Надалі, після надання чиновниками своїх напрацювань, свій вердикт повинна буде винести транспортна комісія Київради.

Нагадаємо, столична мерія оголосила конкурс з пошуку бізнесменів, які побудують канатну дорогу через Дніпро. 

Переможцем інвестиційного конкурсу із залучення інвестора до реалізації проєкту "Облаштування атракціону канатна переправа через річку Дніпро від Арки дружби народів до Труханового острова" стало ТОВ "Активна країна". 

Компанія має досвід в облаштуванні парків атракціонів і проведенні корпоративів, але не в капітальному будівництві та зведенні складних інженерних об'єктів.

Водночас у Генеральному плані Києва канатну дорогу не розглядають як додатковий вид громадського транспорту, а як об'єкт туристичної інфраструктури

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme