У Києві розповіли, як об’єднають міську та приміську електрички

В Інституті Генерального плану Києва планують створити суміжну мережу приміської та міської електрички

Надія Собенко
Журналіст розділу Depo.Київ.
У Києві розповіли, як об’єднають міську…
Фото: "Київпастранс"

Про це на своїй Facebook-сторінці написав голова "Інституту Генерального плану міста" Сергій Броневицький, повідомляє Depo.Київ.

За його словами, створення суміжної мережі приміської та міської електрички зменшить кількість людей, які приїжджають до Києва на приватних автомобілях, розвантажить вулиці і мости міста, а також частково розвантажить кінцеві станції метро.

"До Києва в’їхати насправді складно. Жителі передмість витрачають до двох годин свого часу, щоб доїхати на роботу. Щодня в ранкові години (з 07:00 до 10:00) до Києва приїжджає близько 100 тисяч людей на легковому транспорті, ще 120 тисяч – на громадському транспорті (тобто маршрутками), приблизно 50 тисяч – залізницею. Тобто загалом близько 300 тисяч осіб", – написав голова Генплану.

Він нагадав, що торік, після сутичок зі стріляниною між броварськими перевізниками, у ЗМІ з’явилася інформація про продовження метро до Броварів. 

"Продовжувати наявні лінії метрополітену в приміську зону неможливо: оскільки вони вже вичерпали свій ліміт пропускної здатності, значного додаткового обсягу пасажирів вони аж ніяк не перевезуть", — наголосив Броневицький.

Він також додав, що міська електричка не справляється зі своїми завданнями, а тому місту з часом доведеться позбутися вантажних поїздів, і включити у внутрішню міську мережу залізниці зв’язки з містами приміської зони

"Швидкісний позавуличний транспорт може об’єднати Київ з приміською зоною. Зараз таку функцію так-сяк виконують приміські поїзди. Однак вони, як правило, на підходах до міста вже майже повністю завантажені і прийняти велику кількість додаткових пасажирів не можуть фізично", – зазначив голова Генплану.

Броневицький додав карту проєктних маршрутів приміських електропотягів, які обслуговуватимуть найближчу приміську зону та виконуватимуть функцію міської електрички для Києва, а також схему, в якій показаний очікуваний пасажиропотік на мережі міської залізниці та на мережі проєктних маршрутів.

Карта проєктних маршрутів київських приміських електричок

Схема очікуваного пасажиропотоку приміських електричок

Нагадаємо, "Укрзалізниця" планує розвивати приміське сполучення з великими містами в рамках проекту City Express.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme