У Кличка тільки після натиску киян задумаються про зменшення реклами у місті

Відповідна петиція подолала потрібні 10 тис. підписів киян

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу Київради.

Зокрема, мер вже доручив Постійній комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами розглянути електронну петицію в установленому порядку.

Автор петиції Андрій Косецький зазначає: "У Києві дуже багато зовнішньої
реклами порівняно з будь-яким європейським містом. Це зменшує естетичну і
туристичну привабливість міста, руйнує його унікальний історичний вигляд,
відволікає водіїв під час керування авто, збільшує візуальне навантаження на
киян".

У зв’язку з цим, автор пропонує міській владі демонтувати незаконну рекламу,
збільшити кількість інспекторів, які займатимуться перевіркою розміщення
реклами, розширити "нульову" форматну зону в центрі міста (без реклами) до
розмірів першої форматної зони (межі форматних зон зараз визначені рішенням
КМР №20/7357 від 26 січня 2012 року), зокрема звільнити від реклами Набережне
шосе, Небережно -Хрещатицьку, Паркову дорогу, Дніпровський узвіз та Бульвар
Тараса Шевченка.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme