У столичному метро розповіли, чому під час дощів у вагонах мокнуть пасажири

Виявляється, вагони фактично не пристосовані до курсування на лініях під час опадів

У столичному метро розповіли, чому під ч…

Про це повідомляє кореспондент Depo.Київ.

Зокрема, нещодавно в рамках рубрики "Київ суворий" ми писали про те, як під час зливи пасажири метро просто мокнуть у салонах вагонів. Після цього кореспонденти Depo.Київ направили скаргу до "Контактного центру міста Києва 15-51".

У київській підземці відповіли, що вагони метрополітену призначені для перевезення пасажирів на закритих ділянках лінії з короткочасним виїздом на відкриті ділянки колії. Конструкція вагону передбачає наявність природної припливно-витяжної вентиляції пасажирського салону, що здійснюється лише за рахунок вентиляційних отворів (забірників повітря), розташованих на дахах вагонів.

Через них, під час руху поїзда, повітря ззовні спрямовується до салону вагона. Вентиляційні отвори відкриті постійно, незалежно від пори року. При незначних та помірних опадах потрапляння води в салон вагонів виключено, але під час сильних злив та сильних снігопадів, що супроводжуються поривами вітру, вода чи талий сніг може попадати в салон разом з потоком повітря через вентиляційні канали (як у день Вашого звернення).

В 2017 році за замовленням Київського метрополітену Крюківським вагонобудівним заводом виконані роботи з доопрацювання конструкції для унеможливлення або зведення до мінімуму потрапляння води у салони вагонів метрополітену в місцях розташування вентиляційних декоративних решіток та проводиться розробка технічного рішення по герметизації місць стиків панелей інтер'єру. Всі поїзди, що курсують на Святошинсько-Броварській лінії, пройшли модернізацію.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme