За якими схемами можна буде купити "дешеву" автівку з Європи

З 1 серпня в силу вступить закон про зниження акцизів на імпортні авто

За якими схемами можна буде купити "деше…

Depo.Київ вирішив розібратися, як рядовому українцю придбати таку жадану автівку.

Напередодні президент підписав закон, на який так довго чекали українські автолюбителі. Тепер автівки з Європи стануть набагато доступнішими, адже в десятки разів знижується акциз на машини під час їх розмитнення. Наприклад, якщо раніше під час оформлення автомобіля з Європи з об'ємом двигуна 1,2 літри потрібно було заплатити близько 1600 євро, то тепер акциз складе усього 75 євро. Різниця відчутна.

Отже, маючи, як мінімум 5-6 тис. євро, можна стати власником непоганої європейської малолітражки не старшої за 6 років – нагадаємо, згідно закону про зниження акцизів, в Україні можна розмитнювати автомобілі вироблені до 1 січня 2010 року.

Про ціни на авто у Європі Depo.Київ писав у матеріалі "Чи отримають українці автоджек-пот після зниження акцизів на машини з Європи". Головна ж проблема в тому, що майбутньому автовласнику потрібно самому ввозити авто в Україну, реєструючи його на себе. За ці правки, на вимогу президента, ще мають проголосувати народні депутати.

Цим практично зводяться нанівець усі мрії перекупників ганяти в Україну іномарки на перепродаж. Закон передбачає, що одна людина може купити за зниженим акцизом лише одну машину. Тобто перекупнику буде абсолютно невигідно займатися своєю справою, адже продати пригнану машину він зможе аж на початку 2019 року. Знову ж таки, депутати голосували за те, що авто з Європи можна буде перепродавати за рік після ввезення, але президент вирішив ускладнити життя перекупникам і вимагає, щоб депутати внесли правки до закону, згідно з яким перепродавати пільгову машину не можна аж до кінця 2018 року, коли закон про знижені акцизи втратить чинність.

Тож не слід чекати, що в Україні з'являться великі авторинки з непоганими машинами з Європи. Не зможуть перекупники і пригнати авто в Україну, адже продати його вони не матимуть змоги - на кордоні машину треба на когось реєструвати. 

Звичайно, можна заплатити перекупнику гроші за авто і їздити за техпаспортом – закон цього не забороняє. Але перекупник все одно залишатиметься власником машини і у будь-який момент зможе забрати автомобіль. Навряд чи хтось погодиться на таку схему.

Найбільш вірогідним може бути такий варіант: наприклад, у Польщі, біля кордону з Україною, створюватимуться авторинки, які будуть призначені саме для українців. Приїжджаєш туди, обираєш собі авто і одразу їдеш оформлювати нову "цяцьку".

Може бути й такий варіант, що під акцизний закон почнуть працювати ділки, які пропонуватимуть послугу з пошуку авто і доставкою його до кордону, де його можна буде забрати. Втім, послуги таких людей явно не обійдуться за "спасибі" – кілька сотень євро доведеться відрахувати.

Інша справа, якщо будуть створені, наприклад, спеціальні агентства, що возитимуть українців групами в Європу для купівлі машин. Такий собі автомобільний туризм. Ці контори, будуть повністю супроводжувати процес вибору авто та його купівлі, а покупець лише отримуватиме офіційні документи на машину. Але, знову ж таки, за свої послуги ділки будуть брати гроші.

Звичайно, щоб максимально зекономити, потрібно самому їхати за машиною у Європу. Але навряд чи багато українців наважаться на цей трюк. По-перше, потрібно добре знати іноземну мову, щоб без проблем спілкуватися з продавцем машини. Потрібно також добряче розбиратися в машинах, щоб не купити корча за ціною хорошої іномарки. Крім цього, варто відкласти ще й гроші на проживання, адже за день навряд чи вдасться обрати собі авто, а це також додаткові витрати. З іншого боку, купівля авто може перетворитися на таку собі подорож Європою. І не слід забувати, що у будь-якому випадку для купівлі авто потрібно буде отримати візу для в'їзду в ЄС.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme