Як влада Києва обирає чергові граблі, поспішаючи назустріч аваріям

Проблема нинішніх і попередніх керівників Києва полягає в тому, що наслідки техногенних катаклізмів розгрібають вже після того, як вони сталися

Як влада Києва обирає чергові граблі, по…

Іноді дії чиновників можна спрогнозувати на кілька кроків наперед. Лише напередодні ввечері обвалився Шулявський шляхопровід, а вже на ранок мер Кличко дав вказівку перевірити усі шляхопроводи у місті. Мовляв, потрібно визначити їхній технічний стан і вирішити, як у подальшому їх експлуатувати.

Рішення, звичайно, добре, але воно, як мінімум ухвалене запізно. А ще з нього випливає, що ані мер, ані профільні структури Київської держадміністрації не знають, в якому реальному стані перебувають усі шляхопроводи у місті. В іншому випадку проводити "ревізію" мостів не було б жодної потреби.

Ба більше: наприклад, з'ясувалося, що стан того ж Шулявського шляхопроводу перевіряли аж у 2012 році. Можливо тоді цей транспортний об'єкт і не був визнаний аварійним офіційно, але за п'ять років усе могло змінитися, враховуючи реальний стан мосту. Depo.Київ зранку після обвалу шляхопроводу зробив власну "ревізію" споруди і візуально вона перебуває просто у жалюгідному стані.

Проте мер Кличко ще напередодні почав виправдовуватися, що Шулявський шляхопровід не був визнаний аварійним. Можливо, за останні п'ять років просто ніхто і не мав бажання його таким визнавати, а тому і відтерміновували перевірки технічного стану об'єкту.

Загалом у Києві так повелося, що кожен мер воліє не афішувати реальні проблеми стану інфраструктури міста. Усе стає зрозумілим лише після того, як станеться якась техногенна аварія. Наприклад, обірвуться троси у ліфті - і одразу керівництво міста дає вказівку перевірити усі ліфти у будинках столиці. Станеться десь потоп через забиті зливоприймачі на дорогах, так одразу йде вказівка перевірити стан усіх інженерних комунікацій, які повинні справлятися з відкачкою дощової води. Впало дерево на автівку, в ній загинула людина - також йде вказівка перевірити усі дерева на міцність.

Список цей можна продовжувати, але висновок з усього цього лише один – у керівників міста немає системності в роботі. Чому не можна просто регулярно проводити перевірки тих чи інших об'єктів, щоб просто попереджувати техногенні аварії? А інколи ж такі аварії можуть коштувати життя людей. Для довідки: "крила" мосту на Шулявці обвалилися саме в тому місці, де регулярно ходять пішоходи. І те, що величезні шматки бетону нікого не привалили, – лише щасливий збіг обставин. Таке собі останнє попередження.

На прикладі Києва усі попередження техногенних катастроф більше схожі на перемотування ізоляційною стрічки дірок у потужному водогоні. Рано чи пізно ця ізоляційна стрічка не витримає і станеться прорив, який потім у поспіху знову залатають.

Поки що усе що, роблять чиновники для попередження аварій - просто сидять і моляться, щоб нічого не трапилося. А в разі чергового техногенного колапсу одразу ж можна оголосити про позапланову перевірку, яка вже буде потрібна, як мертвому припарки.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme