Які "швидкі" возили киян до лікарень останні чверть століття

На зміну радянським "РАФам" почали приходити більш сучасні та комфортніші для пацієнтів машини
 

Які "швидкі" возили киян до лікарень ост…

Depo.Київ зробив підбірку машин швидкої допомоги, які обслуговували мешканців столиці починаючи з 90-х років минулого століття і до сьогодення.

Після розпаду СРСР у Києві продовжували використовувати "швидкі" на базі мікроавтобусів "РАФ", що вироблялись за радянських часів у Латвії. Напевно, про якийсь комфорт для пацієнтів годі було говорити, адже стеля "РАФіка", як ласкаво його називали, була досить низькою. Це зараз у сучасних "швидких" можна стояти, практично не згинаючись, а у латвійських машинах медики та пацієнти мали перебувати у напівзігнутому положенні. Проте як би там не було, а старі медичні "РАФи" возили киян у лікарні протягом усіх 1990-х.

Наприкінці 1990-х - початку 2000-х років у Київ почали надходити більш сучасні "швидкі" на базі російських мікроавтобусів "ГАЗель". Вони були більш надійніші та комфортніші, але все одно мали свої проблеми. Наприклад, дах у таких швидких допомог теж був низький. Такі "ГАЗелі" поповнювали автопарк столичних лікарень протягом "нульових", повністю замінивши старі "РАФи". Хоча й зараз дуже рідко, але можна побачити "швидкі" "ГАЗелі".

У 2009 році чиновники на рівні керівництва держави захотіли закупити в Китаї "швидкі" на базі автомобілів "JAC". До цих невеличких вантажівок просто чіпляли будку, в якій була кушетка для хворого і кілька сидінь для лікарів. В такій кареті вже можна було стояти у повний зріст. Але, з іншого боку, ці швидкі допомоги були не дуже витривалі. Наприклад, вже за кілька зим будки починали вкриватися корозією, а самі машини досить гучно дирчали. "JACи", які ще називались "FOTON", можна інколи побачити і зараз, але все ж таки основна частина цих "швидких" вже давно відправлена на списання. 

 

А ще у Києві були "швидкі" на базі машин "ФІАТ". Вони також не мали цільнометалевого кузова, як зазвичай. Ці "швидкі" досить довго їздили Києвом, але тепер їх майже не зустріти.   

У 2012 року столиця закупила дуже багато нових "швидких" на базі машин "Пежо" Боксер. Таких карет швидкої допомоги було закуплено настільки багато, що інколи задавалося, що містом їздять лише такі машини медиків. Втім, навіть зараз їх можна спостерігати на вулицях міста. Щоправда автопарк "швидких" з таких автомобілів постійно поповнювали і після 2012 року.

Досить великими партіями у Києві закуповували "швидкі" на базі машин "Форд" Транзит. Ці машини є досить витривалими та комфортними для українських реалій, в яких працюють медики на виїздах.

До речі, чиновникам так сподобались ці "швидкі", що останніми роками автопарк медиків оновили більш сучасними моделями "Форд" Транзит. 

Проте, все ж таки, найбільше карет "швидких" у Києві налічується на базі французьких машин. Окрім вже згаданих "Пежо" у місті також можна побачити медичні буси виробництва "Сітроен". Втім, модель "Джампер" - фактично точна копія "Пежо" Боксер.  

Також у місті можна помітити "швидкі" на базі машин "Рено". 

І як бонус згадаємо про легкові автомобілі, на яких столичні медики приїжджають до хворих пацієнтів в якості первинної меддопомоги. Такі легковики не пристосовані до того, щоб перевозити пацієнтів з дому до лікарні. Колись до киян медики приїжджали на "Волгах".

Згодом для медиків закупили легковики "Джилі" китайського виробництва. Ці машини навіть зараз можна побачити на вулицях столиці.

Проте вже кілька років поспіль медики також приїжджають до киян на комфортабельних автівках "Форд" Фієста.

Отака вона - історія "швидких" у Києві. 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme