Київські активісти придумали три маршрути для трамвая на мосту Патона

Активісти розробили найбільш вірогідні маршрути трамвая, який через міст Патона об’єднає два береги Дніпра у Києві

Надія Собенко
Журналіст розділу Depo.Київ.
Київські активісти придумали три маршрут…
Фото: з відкритих джерел

Про це у Facebook написав голова громадської організації "Рада з урбаністики Києва" Віталій Селик, повідомляє Depo.Київ.

За його словами, активісти разом за радою з урбаністики опрацювали різні ідеї і зібрали найімовірніші маршрути-сценарії для повернення трамвая на міст Патона.

За сценарієм активістів, трамвай їхатиме по центру дороги від Дарницької площі і майже не буде перетинатися з автомобілями. Острівні станції будуть зв'язані з наявними підземними пішохідними переходами.

Транспорт на мосту Патона

Швидкість руху трамвая – до 60 км на годину. Транспорт з 50 метровими вагонами дозволятиме провезти до 25 тисяч людей на годину в один бік. Це майже у 8-10 разів більше, ніж проїжджає по одній автомобільній смузі.

Скільки людей може перетнути міст Патона на різному транспорті

"15-20 хвилин і ви з Дарницької площі без пересадок доїдете до Бессарабки", – написав Селик.

Пропонується три варіанти трамвайного маршруту:

  1.  Пройти по Дружби народів, повернути в короткий тунель перед Печерським мостом. Далі реверсом по бульвару Лесі Українки з острівними виходами на зупинки, які розмістяться на бульварній частині. І далі включення в Борщагівський трамвай.
  2. На площі Героїв ВВВ входимо тунелем в гору, єдина глибока зупинка-пересадка на станцію Печерська і подальший вихід на білий світ на місці кас Палацу Спорту на початку Саксаганського.
  3.  Довга дорога по бульвару Дружби народів з тунельним проходом під Печерським мостом(там вузько) і естакадою-поворотом на Либідську площу. Далі по Антоновича і врізка на розі Саксаганського в Борщагівський трамвай.

Схема руху трамвая на мості Патона

Трамвай на мості Патона

Схема трамвая на мості Патона

"Найдешевший варант через бульвар Лесі Українки обійдеться орієнтовно в 45-55 мільйонів доларів. Це вартість 10 поїздів метро, або 4 скляних моста біля арки Дружби народів, або 500 метрів будівництва глибокого метро", – написав Селик.

Нагадаємо, комунальна корпорація "Київавтодор"  шукає підрядника, який розробить проєктно-кошторисну документацію реставрації мосту ім. Патона. На оновленому мості буде створено можливість для повернення трамвая.

Читайте також: Реконструкція моста Патона: Як подолати транспортний колапс

 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme