Метро на Троєщину та з'їзди на лівий берег: Чи можливо відкрити Подільсько-Воскресенський міст до кінця 2021 року

Представники міської влади неодноразово наголошували, що Подільсько-Воскресенський міст відкриють до кінця 2021 року, але реальна ситуація не спонукає до оптимізму

Сергій Фоменко
Шеф-редактор регіональної редакції Depo.Київ
Метро на Троєщину та з'їзди на лівий бер…
Подільсько-Воскресенський міст. Фото: Катерина Ейхман

В столичній владі постійно наголошують, що "роблять все можливе" для відкриття сумнозвісного Подільсько-Воскресенського мосту до кінця 2021 року і таке формулювання одразу відверто насторожує, адже "робити все можливе" та "точно відкрити" – дуже різні формулювання. Тим паче, якщо більш поглиблено поцікавитись процесом будівництва нової переправи на лівий берег, можна зрозуміти, що подібні заяви місцевих можновладців про відкриття мосту цьогоріч є наближеними до фантастики.

Також варто згадати той факт, що міський голова вже "відзвітував" про начебто довгоочікуваний старт будівництва нової лінії метро на Троєщину. От тільки побудоване воно можу бути тільки після завершення зведення самого переходу, зокрема естакади над Гаванню в напрямку ст. м. "Тараса Шевченка".

Журналісти Depo.Київ розбирались, чи можна насправді відкрити автомобільний рух на Подільсько-Воскресенському мості до кінця 2021 року та поспілкувались з цього приводу з будівничним експертом Олегом Тоцьким, який активно досліджує зведення переправи.

Подільсько-Воскресенський міст

Яка офіційна версія КМДА 

В КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва", яке є балансоутримувачем Подільсько-Воскресенського мосту, у відповідь на інформаційний запит Depo.Київ повідомили, що станом на початок червня в основних конструкціях побудовано естакаду  завдовжки 528 м на Рибальському півострові, лівоповоротний з'їзд завдовжки 436 м на Набережну-Рибальську, 530-метрову естакаду в урочищі Горбатиха та 472-метровий заїзд на з Набережної-Хрещатицької в районі вулиць Верхній та Нижній Вал.

Також в КП повідомили, що в основних конструкціях побудований сам Подільсько-Воскресенський міст завдовжки 473 метри через Дніпро, 304-метровий перехід через річку Десенка та 990-метрова естакада на Трухановому острові. Також виконані роботи з монтажу металоконструкцій прогонових будов.

Читайте також: Метро на Троєщину, з'їзди та відкриття: На якій стадії перебуває будівництво Подільсько-Воскресенського мосту

В профільному КП повідомили, що відповідно до робочих графіків з виконання будівельних робіт в поточному році попередньо планується відкриття автомобільного руху Подільсько-Воскресенським мостом від заїзду з Набережної-Хрещатицької та вулиці Верхній Вал до вулиці Оноре де Бальзака на Троєщині.

Міст відкриють в найкращому випадку в 2022 році

Як розповів Depo.Київ експерт з будівництва Олег Тоцький, Подільсько-Воскресенський міст, на його думку, неможливо запустити в 2021 році. Він зазначив, що за лаштунками залізниці на лівому березі в бік вулиці Оноре Де Бальзака готовність мосту складає 0%, а будувати переправу потрібно щонайменше рік, якщо робити це в інтенсивному темпі.

Йдеться про ділянку на лівому березі, яка розташована за лаштунками Русанівських садів. "Проблема в тих, хто роздає апріорі нездійсненні обіцянки. Але якщо говорити про решту для запуску роботи, то основний їхній обсяг потрібно проробити саме на лівому березі. У тій частині, про яку ніколи не згадують – за межами Русанівських садів", – говорить Тоцький.

Траса Подільсько-Воскресенського мосту на Русанівських садах

Траса Подільсько-Воскресенського мосту на Русанівських садах. Фото: Олег Тоцький 

Експерт зазначив, що на лівобережній ділянці за Русанівськими садами немає жодної сваї, а потрібно будувати довгу естакаду через залізницю, а тому, в кращому випадку, запустити автомобільне сполучення Подільсько-Воскресенським мостом можна лише в 2022 році.

На своїй сторінці в Facebook Олег Тоцький писав, що 19 червня оглядав майбутню трасу мостового переходу в бік вулиці Бальзака, ознак зародження будівельної активності не виявив: "Нагадаю, проскакувала інформація, що на цьому тижні повинні нарешті розгорнути будівництво в цьому напрямку. Але або я чогось не помітив, або поки дійсно нічого не сталося".

Будівництво метро на Троєщину де-факто не стартувало 

У вже згаданому КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва" нам повідомили, що на сьогодні триває виконання підготовчих робіт з будівництва конструкцій перегінних тунелей метрополітену, земляні роботи, а також роботи з влаштування насипу під конструкції метро та дорожнього покриття на території Русанівських садів. Також влаштовано фундаменти та опори шляхопроводу через залізницю. А міський голова столиці Віталій Кличко заявляв, що роботи з будівництва метро на Троєщину стартували.

За словами Олега Тоцького, будівництво метро на Троєщину де-факто не починалось, адже тендер на будівництво нової лінії підземки не було оголошено та розіграно. Він зазначив, що під метро лише облаштували конструкції на нижньому ярусі Подільсько-Воскресенського мосту, але будуються вони по титулу переправи і в рамках її будівництва. 

Зазначимо, що представники міської влади неодноразово заявляли, що будівництво нової Подільсько-Звигурівської лінії метрополітену на Троєщину розпочнуть після відкриття Подільсько-Воскресенського мосту та займе 4-5 років. 

Отже, враховуючи фактичну відсутність робіт з будівництва лівобережної траси Подільського мосту в бік з'їзду на вулиці Оноре Де Бальзака, можна зробити попередній висновок про те, що автомобільний рух переправою не вдасться відкрити до кінця 2021 року, незважаючи на численні обіцянки міської влади. 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme