UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

На запровадження е-квитка у Києві витратили півмільярда гривень

Електронний квиток має запрацювати з 1 квітня поточного року
 

На запровадження е-квитка у Києві витрат…
Фото: kyiv.depo.ua

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на пресслужбу КМДА.

Зокрема, за один рік міська влада технологічно адаптувала до системи е-квитка 100% мережі комунального транспорту: 1326 одиниць наземного транспорту та 359 турнікетів у метро. Створено понад 4000 місць продажу е-квитка.

Читайте також: Чергова спроба з е-квитком: З квітня в Києві діятимуть оновлені тарифи на проїзд у громадському транспорті

"Впровадження е-квитка коштувало столиці близько 504 мільйонів гривень. Постачальників техніки та послуг обрали в рамках тендеру через систему публічних електронних закупівель Prozorro. Витрати на 1 одиницю транспортного засобу в Києві становлять 206 тисяч гривень. Ця сума менша порівняно з аналогічними проектами в інших містах України", – заявив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров.

Також читайте: Тріснули зуби об нові технології: Як чиновники "підмочили" тестування е-квитка у столичному транспорті

Нагадаємо, 27 січня у столичному транспорті стався черговий збій е-квитка.  Такі збої у столичному транспорті непоодинокі. Так, у листопаді минулого року у годину пік стався збій е-квитка у столичному метро. Тоді пасажирам запропонували купити жетони, щоб пройти у підземку. 19 листопада у деяких видах громадського транспорту знову неможливо було провалідувати Kyiv Smart Card. Наприкінці грудня через такий самий збій в системі на станції "Площа Льва Толстого" проїзд не можливо було оплати банківською картою. Тоді обурені пасажири виламали турнікети в столичному метро.

Додамо, що у столичній підземці опублікували "корисну" пам'ятку для містян.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme