Кондиціонери і нові автобуси: Як зміниться робота громадського транспорту в Києві

Заступник голови КМДА Костянтин Усов розповів, чого чекати від нових правил для київських маршруток і що їм буде за порушення угоди

Сергій Фоменко
Шеф-редактор регіональної редакції Depo.Київ
Кондиціонери і нові автобуси: Як змінить…

Днями у Києві запрацювали нові правила роботи маршруток для приватних перевізників. КМДА розробила кардинально інший типовий договір з маршрутниками, і тепер автобуси мають бути обладнані кондиціонерами, не менше ніж п'ятьма кнопками для зупинки на вимогу, плакатами з інформацією про перевізника, водія, способи оплати та права й обов'язки водія та пасажирів. Також водіям забороняється вмикати блатну музику та вішати різноманітні постери.

Вже 28 липня такі правила почали діяти на маршруті №150, що курсує між вулицею Милославська та Індустріальним мостом. Там запустили нові екологічні автобуси Volvo, які працюватимуть за новими стандартами перевезень в столиці. Про нововведення повідомив заступник голови КМДА Костянтин Усов, який опікується питаннями транспорту в Києві. 

Заступник голови КМДА Костянтин Усов розповів Depo.Київ про нововведення для столичних маршрутників.

Заступник голови КМДА Костянтин Усов

Заступник голови КМДА Костянтин Усов (ліворуч)

Що робитиме КМДА, якщо перевізники відмовляться виконувати нові умови та влаштують страйк 

– У разі саботажу та невиконанні перевізниками положень договору його буде розірвано, а маршрут - винесено на наступний конкурс. В Україні достатня кількість приватних перевізників, які готові зайняти нішу перевезень в Києві на умовах міста.

Більше того, ми запрошуємо до столиці й перевізників інших міст. Якщо у вас є гарні автобуси, ви відповідальні й готові надавати якісні послуги з перевезення, ми запрошуємо вас працювати у Києві на найкращому ринку пасажирських перевезень України.

Чи є нові умови для маршрутників обов'язковими та яким чином регулюються

– Нові вимоги до перевізників є обов'язковими та регулюються відповідним договором "Про організацію перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування". Його має укласти з містом кожен перевізник, який хоче отримати можливість працювати на міських маршрутах Києва.

Чи подорожчає проїзд в маршрутках через нові правила для перевізників 

– КМДА згідно чинного законодавства не регулює тарифи на перевезення у маршрутних таксі. Вони регулюються ринком транспортних перевезень".

Читайте також: Подорожчання проїзду в Києві: Чи підвищать тарифи в транспорті та як відбуваються розрахунки

Нові правила для маршруток в Києві

Хто перевірятиме дотримання нових правил і куди скаржитись за їхнє невиконання 

– Місто суворо контролюватиме дотримання вимог і проводитиме планові та позапланові перевірки автобусів на маршрутах. Також про порушення можуть повідомляти самі пасажири за телефоном 15-51 або на електронну адресу, вказану на інформаційному плакаті за кабіною водія".

Як будуть карати маршрутників, які порушили правила?

– У разі виявлення порушень вимог договору перевізнику виноситься перше попередження, і це не дає можливості в майбутньому йому продовжити договір. Друге попередження є підставою для розірвання договору, якщо предмет зауваження не усунено.

Нові правила для маршруток в Києві

Чи планують оновлення автопарку маршруток після запровадження нових правил ?

– На автобусних маршрутах, які працюють в режимі маршрутного таксі, перевезення пасажирів забезпечують приватні перевізники. Виходячи зі своїх інтересів як суб’єкт господарювання, на свій власний розсуд вони приймають рішення щодо оновлення рухомого складу. Місто, як організатор пасажирських перевезень на автобусних маршрутах, має здійснювати контроль за дотриманням умов договору та використання тих транспортних засобів саме таких категорій і класу, які були подані на конкурс".

Довідка. Нові правила поступово будуть впроваджувати на кожному столичному маршруті, які полягають в наступному:

  • Салон маршрутки має бути обладнаний кодиціонером, який повинен працювати. Влітку температура в салоні має бути не більше 22 градусів, взимку не менше 15-ти;
  • Водії мають носити уніформу, вміти надати першу домедичну допомогу, допомогим людині на візку;
  • Спілкування водіїв з пасажирами відбуватиметься виключно державною мовою;
  • Заборона на прослуховування "блатних" пісень та "постерів із Сабріною";
  • Наявність інформації про перевізника, водія, права та обов‘язки водія та пасажирів і способи зворотного зв’язку.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme