"Заморожений" Шулявський міст: Як будівництво десятиліття перетворюється на безкоштовний туалет для киян

Очільник Києва Віталій Кличко запевняє, що на будівництві Шулявського шляхопроводу виникла невеличка пауза, але ситуація на об'єкті більше нагадує потуги, а не будівельні роботи  

"Заморожений" Шулявський міст: Як будівн…

Ще минулого року у Києві розпочались підготовчі роботи з реконструкції розв’язки біля станції метро "Шулявська". Навесні поточного року старий міст урочисто розібрали на частини для зведення на його місці нового шляхопроводу.

Проте останнім часом кияни почали помічати, що на Шулявському шляхопроводі майже не відбувається будівництво. Наприклад, в соцмережах показують стоп-кадри з вуличних камер біля мосту, що будується. І виявляється, що стан будівництва на початку серпня майже нічим не відрізняється від стану будівництва 22 вересня.

Ні для кого не секрет, що реконструкцією мосту на Шулявці займається компанія "Північно-український будівельний альянс". На її сайті вказано, що будівництво шляхопроводу продовжується, і за планом його мають завершити у четвертому кварталі 2019 року. У ЗМІ давно писали, що ця компанія має відношення до "Укрбуду". Та й на самому сайті останнього вказано, що "Північно-український будівельний альянс" з 2013 року є членом корпорації "Укрбуд".

Президентом компанії "Укрбуд" довгі роки був колишній народний депутат та товариш мера Кличка, з яким він літав літаком з Європи до Києва, Максим Микитась. Втім, нещодавно нардеп написав на своїй сторінці у "Фейсбуці", що продав компанію бізнесменам, яких називати не може. Мовляв, це непублічні люди. Проте Микитась запевняє, що будівництва, закріплені за "Укрбудом", працюють у звичному режимі. Крім цього він каже, що вже давно виношував думку про продаж компанії.

Тобто можна припустити, що коли компанія з орбіти Микитася вигравала тендер на будівництво нового Шулявського шляхопроводу, президент компанії "Укрбуд" вже знав, що продасть її. У ЗМІ припускали, що компанія "Укрбуд" перейшла в сферу впливу генерального директора компанії SAGA Development Андрія Вавриша - друга і партнера Андрія Богдана, голови Офісу презідента. Про це написали джерела НВ Бізнес. У Вавриша дану інформацію швидко спростували, мовляв, у них інші стратегії, ніші і взагалі вони з "Укрбудом" дуже різні. Варто нагадати, що за мера Кличка Вавриш був заступником головного архітектора столиці.

Не варто забувати, що на реконструкцію мосту з бюджету було прописано майже 600 мільйонів гривень. Проте якщо згадати, як так званий "скляний міст Кличка" з 260 мільйонів гривень зріс у вартості до майже півмільярда гривень, то є сумніви, що вартість Шулявського шляхопроводу зупиниться на 600 мільйонах гривень. Тим часом видання "Наші гроші" пише, що Микитась вийшов з будівельного бізнесу одразу після того, як "Північно-український будівельний альянс" майже повністю отримав усі гроші за будівництво Шулявського шляхопроводу. 

У свою чергу мер Кличко продовжує усіх запевняти, що Шулявський шляхопровід відкриють для проїзду машин наприкінці цього року. А те, що біля мосту зараз майже немає будівельників, мер називає невеличкою паузою у будівництві. Мовляв, роботи тривають, і згодом продовжиться монтування металевої конструкції – основи мосту.

Проте як усе це встигнуть зробити лише за кілька місяців мер не розповідає. Depo.Київ подивився, в якому стані зараз перебуває будівництво Шулявського шляхопроводу.

Виходимо зі станції метро "Шулявська" і одразу перед очима відкривається вид на опори мосту та частину його перекриття. 

Усі пішоходи можуть пройти під вже змонтованою частиною мосту в бік парку імені Пушкіна. Для цього тут обладнали перехід-накриття.

Хоча поряд розміщені різноманітні бетонні колодязі та величезний кран, що підвозив сюди частину мостового перекриття. 

Втім, звідси дуже просто потрапити на частину будівництва з боку вулиці Довженка. Проходимо повз величезні бетонні опори мосту, які вже давно забили"в землю. 

Саме перекриття мосту дійсно вражає своїми масштабами, коли стоїш під ним. 

Проте чим далі проходиш вглиб будівництва, тим більше розумієш, що до здачі цього об’єкту в експлуатацію ще дуже далеко. Частина перекриття майбутнього мосту просто обривається на якомусь відрізку. Крім цього, тутешні запахи наштохвують на думку, що будівництво мосту давно перетворилось на місцевий туалет. 

Після цього ніякого натяку на будівництво немає. На землі лежать частини ще одного перекриття.

Трохи далі стоїть екскаватор, але на ньому ніхто не працює. Та й будівельників тут немає.

Повертаємося назад, щоб знайти хоч когось на цьому будівництві. Проте поки на шляху є тільки техніка, яка перебуває в "замороженому" стані. Найбільш вражаюче виглядає спецкран для монтування перекриттів майбутнього мосту.

Крім цього, дивлячись на будку для охоронця, можна також зробити висновок, в якому стані зараз перебуває будівництво Шулявського шляхопроводу. У цій будці просто вибите скло, а поряд нікого немає. Висить лишень червоно-біла стрічка. Мовляв, прохід заборонено, але зайти на будівництво можна без проблем.

Переходимо через підземний перехід на інший бік проспекту Перемоги, щоб оглянути, в якому стані будівництво шляхопроводу там. Одразу в очі кидається величезна залізна конструкція, що є частиною майбутнього мосту.

Стоїть вона на тимчасових залізних опорах, а поряд купа якихось ящиків. 

Обходимо будівельний майданчик з іншого боку, на вулицю Гетьмана. Тут, за зеленим парканом, усе розрите, а збоку стоїть стара бетонна конструкція – колишній заїзд на розібраний навесні старий Шулявський шляхопровід.

Кореспонденту Depo.Київ вдалось також поспілкуватися з охоронцем будівництва Шулявського шляхопроводу. Він запевнив, що до нашого приїзду на будівництві було і начальство, і будівельники, але потім вони кудись усі ділись.

Як бачимо, ситуація навколо зведення Шулявського шляхопроводу, який вже давно називають будівництвом десятиліття, більше нагадує потуги. Охоронці кажуть, що будівельники на об’єкті є, але насправді їх знайти неможливо. Техніка не працює і тут спостерігається суцільна тиша. Хоча, як обіцяє мер, до відкриття автомобільного руху залишилось лише кілька місяців і будівництво мало б просто "кипіти". 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook