Столичний Піноккіо: ТОП-7 обіцянок, через які у Кличка "може вирости ніс"

Щороку мер столиці обіцяє киянам десятки нововведень, але, на жаль, не усі вони виконуються

Столичний Піноккіо: ТОП-7 обіцянок, чере…

Нещодавно киян приголомшила новина про те, що реконструкція багатостраждального стадіону "Старт" і його відкриття переносяться на наступний рік. На початку літа 2017 року мер Кличко обіцяв, що ця спортивна споруда буде відкрита після реконструкції наприкінці весни поточного року. Втім, як кажуть, обіцянкам очільника Києва не судилося втілитися у життя. У зв'язку з цим Depo.Київ зробив підбірку невиконаних обіцянок мера.

Інтернет в метро

У вересні 2015 року мер Кличко урочисто "запустив" Інтернет у метрополітені. Він хизувався дуже високою швидкістю Wi-Fi у "підземці" на станціях "Олімпійська", "Льва Толстого" та "Майдан незалежності".

Тоді ж Кличко пообіцяв зробити усе, щоб вже у 2016 році Інтернет з'явився на усіх станціях метро. На дворі 2018 рік, а Інтернету у метрополітені досі немає. КМДА з 1 лютого 2018 року розірвала угоду з компанією Mosquito Mobile, яка виграла тендер на будівництво мережі Wi-Fi Київському метрополітені в 2014 році. Зазначений договір був укладений між Київським метрополітеном, компанією Mosquito Mobile і департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу КМДА. Більше того, Wi-Fi не працює у деяких автобусах столиці.

Пішохідний Андріївський

Про те, що Андріївський узвіз має бути позбавлений машин, мер Кличко заявляв ще у 2014 році. Мовляв, на автівках туди зможуть заїжджати лише місцеві мешканці та екстрені служби, транзитний рух перекриють, і з'їхати з Софіївської площі на Поділ узвозом більше не вдасться. В червні 2015-го зусиллями активістів та спонсорів, але ніяк не столичної мерії, на узвозі були встановлені боларди та камери відеоспостереження, облаштована система управління, прокладений оптоволоконний кабель, все підкючене до електрики і перевірене. Тільки й лишалося, що взяти комплекс на баланс міста, підписати угоду на електропостачання і запустити. Чекати на це довелося ще рік: боларди запустили лише в червні 2016-го.

Але Андріївський так і не став пішохідним: ним охоче катаються таксисти, відвідувачі ресторанів і, власне, всі, кому "дуже треба". У Кличка проблему звично "не помічають". Питання заборони заїзду автотранспорту на Андріївський, за фактом, "спущене на гальмах".

Київ без маршруток

У травні 2016 року Кличко заявив, що місто бере курс на викорінення маршруток з вулиць. Тоді мер хизувався тим, що мерія відкриває нові автобусні маршрути і закуповує багато рухомого складу. З такими темпами Кличко сподівався вже за два роки позбавити киян маршрутних таксі, адже вони лише "забивають" вулиці міста, а потрібно орієнтуватися на великогабаритний громадський транспорт – автобуси, тролейбуси та трамваї. Втім, з часу тих обіцянок мера минуло більш, ніж два роки, але "маршрутний бізнес" у столиці процвітає. Більше того, зараз склалася ситуація, що вартість проїзду у деяких маршрутках навіть менша ніж у комунальних автобусах і тролейбусах. Звісно, що пасажир обирає проїзд по сім гривень у маршрутці, ніж за вісім гривень у комунальному автобусі.

Забудова Сінного ринку

Справжню сутність мера Кличка і його любов до міста можна зрозуміти, згадавши скандал навколо забудови колишнього Сінного ринку. Посеред старої маловисотної забудови зводять справжній "спальник" із хмарочосами. Активісти та місцеві мешканці намагалися пручатися, але де там: міська влада на проблему не реагувала ніяк, і тільки коли на об'єкті почалися сутички, очільник Києва приїхав на місце забудови, наобіцяв з три короба, зокрема знести паркан навколо забудови, мовляв, міська влада не видавала на нього дозвіл.

Забудовник натомість одразу пішов до суду, який заборонив комунальникам навіть наближатися до будівництва. Паркан знесли бойові "активісти-націоналісти", створили яскраву картинку і розчинились у повітрі. Мер Кличко тим часом теж "працював": результатом став "меморандум" із забудовником, яким міський голова не забарився похизуватися, мовляв, "спільно з активістами" вдалося домовитися про зменшення поверховості у кількох будинках, які забудовник зводить на місці легендарного і скандально знищеного Сінного ринку. На один і три поверхи в трьох "свічках". Сказати, що активісти здивувалися – це нічого. Але меру все одно. Коли буде треба, він ще пообіцяє.

Гаряча вода

Вже котрий місяць ледь не половина Києва "сидить" без гарячої води. Для прикладу, на Троєщині її немає з середини літа, а на Оболоні й того довше. У мерії усю провину за відсутність гарячої води скидають на "Нафтогаз". Мовляв, монополіст не хоче давати газ Києву, а без цього воду не підігріти. У свою чергу в "Нафтогазі" кажуть, що газ дадуть столиці тільки в тому випадку, коли Кличко визнає борги "Київенерго". Раніше саме ця компанія постачала гарячу воду і опалення киянам, а зараз цим займається комунальне підприємство "Київтеплоенерго", забравши ТЕЦ з-під контролю "Київенерго". Тому "Нафтогаз" вимагає від мерії столиці визнати усі борги "Київенерго" у розмірі більше п'яти мільярдів гривень. Кличко готовий визнавати лише частину боргів, але не хоче з міського бюджету сплачувати пені і штрафи, які раніше були накладені на "Київенерго". 11 вересня за ініціативи мера Київрада проголосувала за так зване урегулювання питань з боргами за газ. Це мало призвести до того, що "Нафтогаз" почне подавати газ на київські ТЕЦ, а це надасть змогу відновити гаряче водопостачання у столиці. З того часу минуло вже два тижні, але гарячої води у кранах киян так і немає. Не слід забувати, що наприкінці літа Кличко казав, що до 15 вересня у киян на 100% з'явиться гаряча вода.

"Укріплення" станції метро "Героїв Дніпра"

Ще на початку літа 2016 року у колі над станцією метро "Героїв Дніпра" розпочалися загадкові роботи, які комунальники називали укріпленням грунтів. Згодом стало зрозуміло, що насправді над станцією метро готують фундамент для будівництва торговельно-розважального центру.

Поки забудовник робив свою справу, Кличко і його команда постійно повторювали, що над метро відбуваються виключно роботи з укріплення станції. Навіть, коли на цьому місці вже почав з'являтися перший поверх ТРЦ, мер продовжував стояти на своєму – укріплюємо об'єкт метро. Так тривало більш ніж півроку. Зрештою, аж на початку лютого 2017 року, мер визнав – над станцією метро зводиться торговельно-розважальний центр. Мовляв, їх так не вистачає у столиці. Про те, чому очільник Києва відверто говорив неправду містянам в той час, коли знав про будівництво торговельного центру, мер ніяких коментарів не давав.

Велоінфраструктура на Троєщині

Зовсім христоматійний приклад "кидка" киян з боку мера стався цього літа. Справа в тому, що Кличко дуже любить піаритися, особливо вдаючи з себе чиновника європейського складу і близького до народу велосипедиста. На цьому тлі не було дивним, що місто згадало про інфраструктуру для "двоколісних" і вирішило вкласти в неї мільйони бюджетних грошей. Але не так сталося, як гадалося: 50 мільйонів гривень, призначених на покращення веложиття ні маршрут "житловий масив Троєщина – Європейська площа", Кличко просто віддав структурі одного із столичних забудовників В'ячеслава Непопа. Начебто на реконструкцію Зоопарку. Ну, а що: мер пообіцяв – мер "забув".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook