ТОП-7 порад, як доглядати за автомобілем взимку

Хоч зима цього року поки не дуже сувора, але вночі все одно є морози, а тому увага до автомобіля з боку водіїв має бути підвищеною

ТОП-7 порад, як доглядати за автомобілем…

Depo.Київ зібрав поради по догляду за машиною взимку.

Порада №1: Напевне, однією з найбільш розповсюджених проблем серед водіїв на початку зими є замерзла рідина у бачку омивача скла. Багато автолюбителів просто забувають замінити літній варіант рідини на зимовий. Тому під час перших морозів рідина просто замерзає у бачку та у шлангах, які ведуть до форсунок, що випорскують "омивайку" на лобове скло. Проте навіть у такому випадку не слід дуже засмучуватись. Можна, наприклад, дочекатися відлиги і літня рідина розморозиться, після чого можна залити зимовий варіант омивача скла. Але якщо часу чекати немає, то можна просто зняти бачок омивача і принести його додому, щоб він "розтанув". Деякі водії знімають насос, що качає рідину для омивання скла – мовляв, щоб він теж нагрівся. Втім, також можна загнати автомобіль на закритий паркінг, де завжди плюсова температура, і вже там він відігріється, а рідина розтане.

Порада №2: Слід звернути особливу увагу на замки у дверях та в багажнику, якщо машина не відчиняється з брелка. Особливо це стосується моментів після мийки авто. Вода може потрапити у щілину замка і потім перетворитися на лід. Тому після кожної мийки варто ретельно висушити замок спеціальним феном. Якщо ж замок таки "замерз", то можна нагріти ключ, наприклад, запальничкою, щоб він міг зайти в отвір замка. Або ж доведеться купити спеціальний розморожувач замків.

Порада №3: Навіть якщо акумулятор на авто добре працював влітку, то це не означає, що так само відбуватиметься взимку. Справа в тому, що під час морозів ємність акумуляторів дуже падає. Тому якщо не вдалося придбати новий акумулятор на зиму, потрібно більше уваги приділяти старому. Наприклад, під час потужних морозів акумулятор слід знімати і забирати його додому або ставити в іншому теплому приміщені. Також не зайвим буде просто придбати так звані "прикурувачі" – спеціальні дроти, які дають змогу завести автомобіль від іншого авто.

Порада №4: Потребують уваги і колеса. Взимку шини витримують надзвичайні навантаження, а тому в них повинен бути відповідний тиск. Потрібно регулярно перевіряти тиск в шинах манометром, а ще краще робити це на спеціалізованих шиномонтажах, адже інколи на морозі звичайні манометри можуть давати не зовсім правильні показники.  

Порада №5: Якщо випав сніг, то бажано очистити автомобіль від нього якнайшвидше. Коли цього не зробити вчасно, то сніг поступово перетворюється на лід, а позбутися його буде вже складніше ніж просто очистити поверхню автомобіля від снігу. Та й для лако-фарбового покриття кузова авто льодова "глазур" не така вже й корисна.

Порада №6: В автомобілі має бути спеціальний скребок, яким можна буде очистити обледеніле лобове скло. Загалом скребок – це найбільш дієвий метод чистки, який не потребує додаткових витрат. Втім, зараз в автомагазинах продають купу усіляких спреїв, які за кілька хвилини розморожують скло машини. Тому вибір – за водієм. Звісно, деякі автолюбителі використовують навіть окріп з чайника, щоб лід зі скла зник за мить. В більшості випадків це відбувається без наслідків для самого скла. Проте все ж не варто випробовувати долю, адже якщо полити окропом лобове скло під час потужних морозів, воно може просто тріснути від перепаду температур.

Порада №7: Перед кожним виїздом на автомобілі варто захирнути під його днище. Під час морозів та й просто у холодну погоду усі шланги та патрубки мають здатність тріскатись, що призводить до виливу різноманітних рідин без яких не може працювати автомобіль. Також не зайвим буде перед виїздом відкривати капот. Наприклад, на холодну погоду можуть вийти назовні старі "хвороби" радіатора, який вже використовується роками. Зазвичай старі радіатори можуть просто дати пробоїну, через яку витікатиме антифриз.

І бонусом розглянемо одвічне питання щодо того, чи варто прогрівати автомобіль взимку. Деякі водії вважають, що це треба робити обов'язково, мовляв, поки двигун не нагріється до потрібної температури, їхати на автомобілі не можна. З іншого боку, є водії, які не прогрівають двигуни і вважають, що потрібна температура "дійде" під час руху. Проте як мінімум не дуже комфортно буде їхати в машині, яка зовсім холодна. Тому кілька хвилин для прогріву двигуна, а заразом і салону машини все ж не завадять.

Читайте також: ТОП-7 порад, як підготувати автомобіль до зими

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme