Винні кияни: Підрядник знайшов "крайніх" у падінні стовпів на Шулявському мості

Жителі столиці самі винні в падінні стовпів на Шулявському мосту, оскільки їздять по не зданому  в експлуатацію об'єкті

Про це заявив головний підрядник будівництва Шулявського шляхопроводу Андрій Якусевич, повідомляє Depo.Київ з посиланням на"Київ оперативний".
 
За його словами, Шулявський шляхопровід все ще вважається будівельним майданчиком і технічно водії їздять по будівництву, в тому числі пересуваючись і під мостом. Відповідно, там могло статися що завгодно. Так що падіння ліхтарних стовпів теж відноситься до цього ризику. За словами підрядника, об'єкт ще не зданий в експлуатацію.
 
Перший експертний висновок щодо події має бути оприлюднене вже 24 грудня, а поки що підрядник має намір відшкодувати збитки автомобілістам, чиї транспортні засоби постраждали в результаті інциденту. Коли стане відомий винний, тоді все збитки ляжуть на його плечі.
 
Як заявив інженер-проектувальник Дмитро Макогон, причиною обвалення стало, швидше за все, погане технічне виконання вузла кріплення ліхтарів до мосту. І це, насамперед, помилка в будівництві, а не щось надзвичайне.
 
Нагадаємо, На Шулявському мосту у Києві 15 грудня прямо на проїжджу частину впало три електроопори.

Нагадаємо, 15 грудня на оновленому Шулявському мості впали три стовпи освітлення і спричинили транспортний колапс.

Мер Києва Віталій Кличко та замовник будівництва –  КП "Дирекція будівництва шляхо-транспортних споруд міста Києва" звернулися до поліції з вимогою розслідувати причини падіння стовпів освітлення на Шулявському шляхопроводі.

Прокуратура відкрила кримінальне провадження через падіння опор освітлення на Шулявському мості.

За словами Кличка, підрядник власним коштом поміняє стовпи на Шулявському мості.

Довідка: Шулявський шляхопровід збудували у 1960-х роках. У 2000-х роках під ним сталося кілька пожеж.

27 лютого 2017 року міст частково обвалився. 

Конкурс на визначення проєкту ремонту та сам ремонт супроводжувались низкою скандалів.

Для вибору підрядника КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" оголосило тендер, на який свої заявки подали чотири компанії, дві з яких не допустили до конкурсу.

Перемогла у тендері фірма "Північно-український будівельний альянс", яка входить до корпорації "Укрбуд" Максима Микитася.

За інформацією "Схем", офіційним власником компанії "Північно-український будівельний альянс" є Андрій Якусевич, який, згідно з сайтом Верховної Ради, – помічник народного депутата Максима Микитася. Поштова адреса фірми збігається з фактичною адресою компанії "Укрбуд Девелопмент". Сам Микитась вказував цю фірму у своїй власності у декларації за 2017 рік.

Реконструкція Шулявського моста почалася навесні 2019 року. Автомобільний рух по мосту було відновлено в кінці грудня 2019 року. Загальна вартість реконструкції розв'язки на початку робіт становила 830,12 млн грн, тривалість будівництва - 17 місяців. Пізніше влада Києва заявила про зростання вартості проекту через значні зміни до проектних рішеннях.

За даними Руху ЧЕСНО, вартість реконструкції шляхопроводу у 2020 році зросла до двох мільярдів гривень і може збільшуватися далі.

 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme