У Кличка відрапортували, що вже взялися за чергове будівництво на дніпровських схилах (ФОТО)

Поки кияни готуються до свят, в КМДА розпочали реалізацію чергового "мегапроекту" – будівництво пішохідно-велосипедного мосту через Володимирський узвіз

Новий перехід, що з'єднає парк "Володимирська гірка" з Аркою дружби народів, планують звести та відкрити наприкінці весни наступного року, до Дня міста. Про це заявив заступник голови КМДА Олександр Спасибко, передає Depo.Київ.

"Розпочали будівельні роботи зі зведення пішохідно-велосипедного мосту, який з'єднає парк "Хрещатий" та Володимирську гірку. Сьогодні на об'єкті працює бурова установка і розпочинається влаштування першої палі", – повідомив Спасибко.

"Терміни будівництва підтверджуються: до Дня Києва плануємо презентувати киянам та гостям столиці новий пішохідно-велосипедний міст" - додав він. На його переконання, проект є "знаковим для столиці" і "стане справжньою візитівкою", тож Спасибко пообіцяв надалі інформувати киян про хід робіт.

Довжина мосту приблизно дорівнюватиме 210 метрів, ширина – від 6 метрів у регулярних зонах до 14 метрів у зонах оглядових майданчиків. Мостовий перехід зроблять із бетону, заліза та скла. Архітектурно-планувальною частиною проекту будівництва мосту передбачені пішохідні та велосипедні доріжки, оглядові майданчики, освітлення та відеоспостереження. В мерії переконують, що міст покликаний зв'язати два туристичних маршрути – парки "Володимирська гірка" та "Хрещатий" і слугуватиме виключно для пішоходів і велосипедистів.

Слід звернути увагу, що окрім, власне, мосту біля Арки "дружби народів" передбачене будівництво величезного комплексу невідомого призначення з прилеглою інфраструктурою, яке докорінно змінять вигляд цього пагорбу. Додамо, що рендери із зображенням комплексу з боку Дніпра знайти не вдалося.

Це вже не перший об'єкт, який плюндруватиме вид дніпровських схилів: окрім висоток, зокрема скандального і так і не введенного в експлуатацію "монстра на Грушевського", їх "прикрашає" і не менш скандальний "вертолітний майданчик Януковича" - конгресно-виставковий комлекс "Парковий".

Нагадаємо, що в середині листопада той же заступник мера Спасибко повідомляв, що на Володимирській гірці розпочались "археологічні дослідження", після яких одразу мало розпочатися будівництво мосту. Як будівництво узгоджувалося без археологічних досліджень, не уточнялося.

За наявними даними, вартість проекту складає близько 260 млн грн. Восени, 16 жовтня, КП "Інженерний центр" за понад 390 тис. грн., без торгів, замовило виготовлення макета, який має інформувати перехожих про будівництво пішохідно-велосипедного моста через Володимирську гірку. При цьому в столичному бюджеті на 2018 рік на міст над Володимирською гіркою було закладено 70 млн грн., а в кошторисі на майбутній рік, за прогнозами, на ці ж цілі планують виділити ще 115 млн грн.

Для порівняння, на будівництво одного з найвідоміших і найважливіших столичних довгобудів, Подільсько-Воскресенського мостового переходу через Дніпро і Чорторий, можуть дати лише 630 млн грн., що навіть менше, ніж в поточному році (1 млрд грн). На реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Дмитрівській на кінець минулого року було потрібно більше 200 млн. гривень, але виділили лише 100 тис. гривень на проектні роботи. На ремонт та заміну ліфтів на 2018-й було передбачено 26 млн. гривень (2017 року було закладено 100 млн, але "освоїти" їх не встигли), хоча загалом потрібно 740 млн. грн.

Також нагадаємо, що призначені для облаштування веломаршруту "Троєщина – Європейська площа" 50 млн грн цієї осені були несподівано передані одному з відомих київських забудовників для реконструкції зоопарку.

Ще раніше мерія відзначилася наміром встановити на території Меморіального комплексу "Національний музей історії України у Другій світовій війні" гігантський флагшток за 47,5 млн гривень, але поки що начебто відмовилася від цієї ідеї.

При цьому в столиці досі нема актуального Генплану, згідно якого б розвивалося місто, натомість Київрада, і саме коаліція політсил нинішнього мера Віталія Кличка та колишнього міського голови Олександра Омельченка в режимі конвеєра "штампує" так звані детальні плани територій, які дозволяють необмежену ущільнюючу забудову столиці із тотальним знищенням зелених зон.

Фото: КМДА

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook